اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماه نخست سال جاری

18 پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی مازندران نصب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: در شش ماه نخست سال جاری تعداد 18دستگاه پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی استان مازندران نصب شد.

18 پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی مازندران نصب شد

مجید نصرالله‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این اداره کل به منظور ایمن‌سازی عبور و مرور عرضی عابرین پیاده مقابل مدارس و دانشگاه‌ها و نقاط حادثه‌خیز در محورهای استان احداث پل‌های عابر پیاده را در دستور کار قرارداده است.

وی بیان کرد: در همین راستا در شش ماه نخست سال جاری تعداد 18 دستگاه پل عابر پیاده با توجه به درخواست‌های مسئولین شهرستان‌های مربوطه و شوراهای اسلامی استان این اداره کل توانسته با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی اقدام به انعقاد قرارداد و احداث پل عابر کند.

مدیرکل کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران گفت: 7303 نفر از رانندگان حمل و نقل عمومی بین‌شهری مازندران در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها بر اساس تقویم آموزشی و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با موسسات آموزشی و پژوهشی صورت گرفته است، افزود: در شش ماه اول سال جاری رانندگان وسایل نقلیه عمومی استان مازندران در کلاس‌های آموزشی که شامل مهارت‌های رانندگی، اخلاق حرفه‌ای، حمل و نقل مواد خطرناک، ابعاد و اوزان بار، قوانین و مقررات، مهار ایمن بار، سلامت شغلی، آموزش بدو خدمت رانندگان بوده، شرکت کردند.

نصرالله‌نژاد تصریح کرد: این آموزش‌ها که در اجرای سیاست اصولی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور است و همچنان نیز ادامه دارد، موجب افزایش دانش و بینش رانندگان و ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور می‌شود.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول