اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

جنگ در نزد آمریکاییان به یک صنعت تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا با روی‌آوری به سمت جنگ آن را به یک صنعت تبدیل کرده و با هجوم به سایر ملت‌ها از این راه کسب درآمد می‌کند.

جنگ در نزد آمریکاییان به یک صنعت تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یونس امیری ظهر امروز در همایش منطقه‌ای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: با گذر از عمر 34 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز تهدیدها و تحریم‌های زیادی را از جانب دشمن شاهد بود‌ه‌ایم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به فشارهای دشمن بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب آمریکای جنایتکار دارایی‌های کشور را به یغما برد و ثروت ما در کشورهای غربی را بلوکه کرد که تاکنون حق این ملت را تحویل نداده است.

وی از ادامه این تحریم‌ها تا به امروز سخن به میان آورد و عنوان کرد: آن‌ها تحریم‌ها و فشارهای خود را در اوایل انقلاب با درگیری‌های خیابانی، ترور شخصیت‌های طراز اول مملکت ادامه دادند و چون موفق نشدند هشت سال جنگ تحمیلی را تدارک دیدند که ثمره آن شهادت 230 هزار هموطن غیور ایرانی بود.

امیری گفت: دشمن تلاش کرد تا با زدن ریشه‌های اعتقادی و باور دینی و رگ غیرت زنان و مردان ما به هدف خود دست یابد اما به لطف الهی و با رهبری مقام معظم رهبری در این مسیر هم موفق نشده است.

این مسئول با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مبنی بر شکست هیبت ابرقدرت‌های جهان و اثبات انقلاب به همه دنیا اذعان کرد: امروز دشمن نظام با جنگ نرم و جنگ اقتصادی به صورت جد وارد میدان شده و بعد از 34 سال زخم‌های کهنه‌ای که بر پیکر دارد هنوز به این دشمنی ادامه می‌دهد.

وی به قدرت آمریکای جنایتکار در تمام زمینه‌ها اشاره و اظهار کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته آمریکا به سرزمین خاک‌های سیاه و سیلوهای غلات و گندم معروف است، چنانچه در بحث ذرت سالانه 96 میلیون هکتار زیر کشت ذرت دارند که 107 میلیون تن از این میزان را صرف سوخت می‌کنند و در سال جاری به دلیل مشکلات خشکسالی از طرف سازمان فائو تبدیل ذرت به سوخت در این کشور ممنوع اعلام شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به صنعت جنگ در آمریکا پرداخت و گفت: آمریکا با روی‌آوری به سمت جنگ آن را به یک صنعت تبدیل کرده و از این راه با هجوم به سایر ملت‌ها کسب درآمد می‌کند.

وی عنوان کرد: با تمام توانمندی که آمریکا دارد در برابر نظام جمهوری اسلامی با شکست روبه‌رو شده و خود هرگز به این باور نخواهد رسید اما درصدد است تا کمی از زخم‌های کهنه را ترمیم کند.

امیری به نشست مشاورین ارشد آمریکایی‌ها و غربی‌ها جهت طراحی آینده جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ما امروزه در فناوری علم نانو خلاقیت‌های مهمی را به نمایش گذاشته‌ایم که این برای دشمن سخت و سنگین است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول