اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه مشترک آبفا و آموزش و پرورش تاکید شد

لزوم نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از آب در بین دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس:‌ در جلسه مشترکی که بین مسئولان شرکت آبفا و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش برگزار شد بر لزوم اجرای برنامه‌های آموزشی و ترویجی در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از آب در بین دانش‌آموزان تاکید شد.

لزوم نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از آب در بین دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب قم در نشست مشترک با معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش به ویژه معاون آموزش ابتدایی این دستگاه با شرکت آب و فاضلاب در سال‌های گذشته اظهار کرد: امیدواریم این همکاری‌ها همچنان ادامه داشته باشد تا ما نیز بتوانیم با جدیت برنامه‌های خود را در زمینه نهادینه کردن فرهنگ استفاده صحیح از آب در بین دانش‌آموزان دنبال کنیم.

وی با اشاره به استمرار خشکسالی در استان قم مسئله آب را جزو اولویت‌های این استان برشمرد و گفت: با توجه به اینکه قم در کمربند بیابانی کشور واقع شده همواره با چالش کمبود آب مواجه است.

محمد کربلایی افزود: در همین راستا بحث فرهنگ‌سازی در خصوص صیانت از آب و جلوگیری از هدر رفت این مایع حیاتی به ویژه در مدارس جزو برنامه‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های آبفا بدون همکاری آموزش و پرورش مؤثر نخواهد بود یادآور شد: همکاری‌های خوب و صمیمانه آموزش و پرورش با آبفا در سال‌های گذشته به میزان زیادی توانسته ما را در اجرای برنامه‌ها و حاصل شدن نتایج لازم یاری رساند.

مدیر روابط عمومی آبفا در ادامه به برخی از فعالیت‌های فرهنگی این شرکت اشاره کرد و ابراز داشت: برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه، برگزاری جشنواره آب صدای زندگی، اجرای نمایش در 330 مدرسه ابتدایی و 90 مهد کودک و مرکز پیش دبستانی، هماهنگی برای بازدید مدارس از تأسیسات آبفا، برگزاری جشنواره بزرگ بادبادک‌ها و... از جمله این برنامه‌هاست.

وی ابراز داشت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با همکاری و هماهنگی با آموزش و پرورش شاهد اجرای برنامه‌های کیفی‌تر و منسجم‌تر در مدارس باشیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست بر لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه ابتدایی تاکید کرد و گفت: برنامه‌های آموزشی و ترویجی شرکت آب و فاضلاب در مدارس در سال‌های گذشته مؤثر واقع شده است که ما اثرات آن را در مدارس به خوبی می‌بینیم.

خانم مجیده ملایی با اشاره به اهمیت آب و حساسیت این موضوع برای استان اظهار کرد: آموزش و پرورش تا آنجا که ممکن است همکاری لازم با آبفا را در خصوص نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی داشته و خواهد داشت.

در ادامه این نشست مدیران حراست شرکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش بر هماهنگی لازم برای حضور گروه‌های آموزشی و ترویجی آبفا در مدارس تاکید کردند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول