اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی غلامرضا آزادی

قبیله من فرصتی برای چهره شدن بازیگران جوان اصفهانی بود

خبرگزاری فارس: قبیله من به کارگردانی غلامرضا آزادی و تهیه‌کنندگی فریال بهزاد، فرصتی برای بروز استعدادهای بازیگران جویای نام اصفهانی شد.

قبیله من فرصتی برای چهره شدن بازیگران جوان اصفهانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قبیله من داستان زندگی غلامرضا آزادی کارگردان این فیلم است که 50 سال زندگی خود را در سه مقطع سال‌های 1335 ،1350 و زمان معاصر در اصفهان به تصویر می‎کشد.

فیلم با یک خاطره آغاز می‎شود و به صورت فیلم در فیلم روایت می‌شود، تهیه کننده این فیلم فریال بهزاد همسر غلامرضا آزادی است، این فیلم در خیابان‌ها، محله‌های قدیمی، تاریخی اصفهان ساخته شده است.

تمامی چهره‎های این فیلم از جوانان جویای نام هستند که کارگردان این فیلم آنها را شناسایی کرده و وارد عرصه بازیگری کرده است، این بازیگران در مدت دو سال از بین جوانان علاقه‌مند و با انگیزه و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های هنری انتخاب شده‌اند، آزادی معتقد است که فضای فیلم باید بکر می‎ماند و به همین علت از بازیگران معرف استفاده نکرده است و همچنین برای به میدان آمدن بازیگران مستعد و گمنام عطای ستاره‎های سینما را به لقایشان بخشیده است و قبیله من را عرصه‎ای برای شکوفایی استعدادهای هنرمندان جویای نام  اصفهانی قرار داده است.

قبیله من یک فیلم خانوادگی است که توسط پیام آزادی فرزند کارگردان فیلم‌برداری شده است.

غلامرضا آزادی کارگردان این فیلم را بیش‌تر به عنوان مدیر تصویربرداری و مدرس این رشته در دانشگاه می‌شناسیم از جمله فیلم‌هایی که وی مدیریت تصویربرداری آن را بر عهده داشته می‌توان به باغ قرمز، رز سفید، زندوم، ایستگاه بهشت، نصف مال من، نصف مال تو،  آرامش در میان مردگان، باغ فردوس، پنج بعدازظهر، اشاره کرد و قبیله من تجربه بزرگی درکارگردانی برای وی به شمار می‎رود.

غلامرضا آزادی، پیام آزادی، آیدا نامجو، مهران هادی، الهام طهموری، هاله میر‌هادی، محمدرضا سهرابی، افسانه صالحی، محمدرضا حبیبی، مینو کرمی، مرتضی حسینی، شهروز شیروانی، نازنین احمدی، پیام خواجویی، مریم سلیمانی، پارسا صحرایی، محمدصادق ترابی، محمدمهدی ترابی، میلاد سرجویی، عادل یوسفی، زهرا مولوی، علی صانعی، سها یاوری، آرشام فرح‌بخش، رشید یزدان یار، محسن مشتاقی و  اصغر بیچاره بازیگران قبیله من هستند.

به گزارش فارس، بیست و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان پس از جشنواره سی‌ام فجر، دومین عرصه برای اکران قبیله من است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول