اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد

رشد 110 درصدی کشف مواد مخدر در سمیرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از رشد 110درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته در شهرستان سمیرم خبر داد.

رشد 110 درصدی کشف مواد مخدر در سمیرم

محمد هادی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم با بیان اینکه شعار امسال نیروی انتظامی، سرمایه اجتماعی اساس اقتدار است، اظهار کرد: معنای این شعار این است که اعتماد و اقتدار با مشارکت اجتماعی مردم به دست می‌آید و سرمایه اجتماعی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار نیروی انتظامی در هر جامعه‌ای است.

وی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی شهرستان پرداخت و گفت: تلاش نیروی انتظامی در جهت کاهش جرایم است و با توجه به گستردگی شهرستان و پراکندگی در بحث وقوع سرقت، 18.5 درصد کاهش و در امر کشف اموال سرقتی 61 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از انهدام پنج باند سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد و افزود: در سال جاری 196 سارق اموال دستگیر شدند.

وی تأکید کرد: خانواده‌ها باید بر حفاظت از منازل و اشیای قیمتی و نیز مراقبت از خودرو و به ویژه موتورسیکلت دقت بیشتری کنند تا شاهد کاهش وقوع سرقت شویم.

صادقی با اعلام افزایش هشت درصدی کشف سلاح، به اجرای طرح امنیت اخلاقی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح 65 دستگاه تجهیزات و گیرنده‌های ماهواره کشف و ضبط شده است.

وی توزیع و مصرف مواد مخدر را زنگ خطری برای جوانان و خانواده‌ها دانست و افزود: اهدافی که دشمنان علیه کشور ما دنبال می‌کنند ما را بر آن داشته تا برای مبارزه با مواد مخدر تلاشی مضاعف داشته باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه از رشد 110درصدی  کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر کشف دو کارگاه تولیدی مشروبات الکلی دست ساز، شاهد افزایش 105 درصدی انهدام باندهای توزیع مواد مخدر بوده‌ایم که در این راستا 54 خودرو حامل مواد مخدر توقیف و تحویل مقامات قضائی داده شده است.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از 3 هزار و 900 تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان سمیرم برقرار شده که از این تعداد، 4هزار و 224 تماس عملیاتی و منجر به اعزام مأمور و اقدامات پلیسی شده و بقیه موارد مشاوره‌ای بوده است.

صادقی همچنین از کاهش 18.5 درصدی تصادفات در شهرستان سمیرم خبر داد و گفت: تمام دغدغه ما فراهم‌کردن امنیت برای افراد جامعه است که با توجه به اقدامات راهور 242 دستگاه خودرو و یک هزار و 482 دستگاه موتورسیکلت متخلف، متوقف شده است.

وی به شماره‌گذاری و تحویل 3 هزار و 139 پلاک خودرو در شهرستان سمیرم اشاره کرد و افزود: با توجه به عرض کم خیابان‌های سمیرم و افزایش تعداد خودروها در این شهرستان از مسئولان درخواست می‌کنیم فکری به حال ترافیک شهر کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول