اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی استان قم:

7 دوومیدانی‌کار قمی به پیکارهای قهرمانی کشور دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان قم از دعوت جمعی از چهره‌های شاخص قم در این رشته از سوی فدراسیون دوومیدانی به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد.

7 دوومیدانی‌کار قمی به پیکارهای قهرمانی کشور دعوت شدند

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر نتیجه تلاش‌هایی که از آغاز فعالیت هیئت در سال 1389 برای توسعه دو و میدانی قم داشتیم را با درخشش دو و میدانی‌کاران شایسته قم و اعتماد بسیار خوب فدراسیون دو و میدانی درک می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما از اواخر سال 1388 که سکان هدایت هیئت را با اعتماد فدراسیون دو و میدانی، اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع هیئت دو و میدانی در دست گرفتیم، کارهای ریشه‌ای زیادی برای توسعه دو و میدانی قم انجام دادیم و اکنون نتیجه آن را شاهد هستیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در سال‌های اخیر در مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون دو و میدانی برگزار می‌شود، همواره حضوری پرقدرت همراه با کسب عنوان و مدال داشته‌ایم.

اکرمی بیان داشت: در مسابقات لیگ‌های دو و میدانی کشور در رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان بخش آقایان و بانوان حضور جدی و فعالی داریم و در تمام رقابت‌های قهرمانی کشور نیز نمایندگان خود را اعزام می‌کنیم.

وی یادآور شد: اکنون موفقیت دیگری برای دو و میدانی قم رقم خورده و فدراسیون دو و میدانی برای نخستین بار از هفت دو و میدانی‌کار خوش‌آتیه قمی که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان فعالیت حرفه‌ای دارند برای شرکت در مسابقات برترین‌های دو و میدانی کشور دعوت به عمل آورده است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم عنوان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان قرار است مسابقات برترین‌های دو و میدانی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور در روزهای پایانی مهر ماه و اوایل آبان ماه به میزبانی هیئت دو و میدانی استان خوزستان و شهر اهواز برگزار شود.

وی بیان کرد: بر همین اساس علی جبارپور، محمدرضا صفری، علیرضا نوروزی، علیرضا سعادتمند، محمد سبب‌کار، رضا ملک‌پور و مجتبی وفسی به مربیگری علی رضایی و حسین لطفی در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور با دعوت فدراسیون دو و میدانی نمایندگان تیم هیئت قم خواهند بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول