اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک خبر داد

حضور 6 گردان بیت‌المقدس آبیک در رزمایش محمد رسول‌الله (ص)

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان آبیک از حضور 6 گردان واکنش سریع بیت‌المقدس این شهرستان در رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین خبر داد.

حضور 6 گردان بیت‌المقدس آبیک در رزمایش محمد رسول‌الله (ص)

رضا اسفندیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: در رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) استان قزوین که امروز و فردا در پادگان قدس (منطقه عمومی یانس‌آباد) شهرستان آبیک برگزار می‌شود، 700 نفر از نیروهای بسیجی و سپاهی این شهرستان شرکت می‌کنند.

وی اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج برای دفاع از ایران اسلامی، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین ذکر کرد و افزود: با برگزاری این رزمایش بزرگ به ملت ایران اعلام می‌کنیم که فرزندانشان در هر شرایط و زمانی که لازم باشد در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده هستند.

این مسئول ادامه داد: برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) سبب ترس و وحشت در دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و سبب قوت قلب و ارتقای روحیه و انگیزه در مردم می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان آبیک اضافه کرد: همانطور که بدن در برابر بیماری‌ها و نارسایی‌ها به سیستم دفاعی نیازمند است، نیروهای مسلح نیز سیستم دفاعی انقلاب اسلامی هستند که کشور را از خطرات و تهدیداتی که برایش متصور است، حفاظت و حراست می‌کنند.

اسفندیاری تصریح کرد: تمایزی که در رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) استان قزوین نسبت به رزمایش‌های گذشته وجود دارد، این است که هر کدام از نواحی سپاه متناسب با رزمایش از صفر تا صد امکانات خود را تهیه و تأمین می‌کنند.

وی از تهیه و تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز سپاه ناحیه آبیک از سوی مسئولان ادارات شهرستان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با همدلی و تعاملی که در بین مسئولان وجود دارد، در تمام زمینه‌ها و در راستای ارتقای کمی و کیفی شهرستان آبیک گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول