اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خلیلیان مدیرکل دیوان محاسبات استان آذربایجان‌شرقی شد

خبرگزاری فارس: امیر خلیلیان به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان آذربایجان‌شرقی معرفی و از تلاش‌های علیرضا آقاگلی در این سمت قدردانی شد.

خلیلیان مدیرکل دیوان محاسبات استان آذربایجان‌شرقی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر امروز در دیدار با معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور، با اشاره به اهمیت نقش نظارتی و هدایت‌کننده دیوان محاسبات برای دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: تمام ساختارهای اداری و اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بر اساس همگرایی خاصی شکل گرفته‌اند که در این ساختارها بحث نظارت به عنوان جزئی از اجرا برای کمک به تحقق اهداف متعالی نظام و تسهیل زمینه‌های خدمتگزاری موثر به مردم محسوب می‌شود.

احمد علیرضابیگی با بیان اینکه با الهام از چنین نگاه و رویکرد سازنده، تعامل مناسبی بین دستگاه‌‌های اجرایی استان با نهادهای نظارتی وجود دارد، ابراز امیدواری کرد با تغییر در مدیریت دیوان محاسبات استان همچنان این روند همراهی ادامه داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار معاون دیوان محاسبات کشور که به منظور معرفی مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان در دفتر استاندار انجام شد، بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان برای تعامل بیشتر با دستگاه‌های نظارتی همچون گذشته تاکید کرد.

در این جلسه حمید تیموری، معاون حقوقی، امور مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور، امیر خلیلیان را به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان معرفی کرد و از تلاش‌های علیرضا آقاگلی در این سمت قدردانی شد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول