اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

شعر مقاومت اقدامی در راستای تبیین اصول بیداری است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: کنگره بین‌المللی شعر مقاومت اقدامی ارزشمند در راستای تبیین اصول مقاومت و بیداری اسلامی در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان است.

شعر مقاومت اقدامی در راستای تبیین اصول بیداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در دومین نشست هم‌اندیشی برگزاری کنگره بین‌المللی شعر مقاومت در استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: باید تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه سومین کنگره بین‌المللی شعر مقاومت و بیداری اسلامی که قرار است طی روزهای 11 تا 13 آبان ماه سال‌جاری در کرمانشاه برگزار شود، فراهم کرد.

هاشمی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری باشکوه این کنگره به کار گیرند.

وی افزود: این کنگره بدون شک اقدامی ارزشمند در راستای تبیین اصول مقاومت و بیداری اسلامی در مقابل توطئه‌های شوم دشمنان تلقی می‌شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون که دشمنان تمامی توان خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و منحرف کردن بیداری اسلامی از طرق مختلف به خصوص شیوه‌های فرهنگی به‌کار گرفته است این کنگره می‌تواند نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های و آرمان‌های والای اسلام ایفا کند.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی گستاخی خود را به حدی رسانده که به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام محمد مصطفی (ص) اهانت می‌کنند لذا پرداختن به مسائل اسلام و بیداری اسلامی در این کنگره ضروری است.

هاشمی تصریح کرد: در استان کرمانشاه از برنامه‌های فرهنگی در راستای پاسخ به امر مقام معظم رهبری و خنثی کردن شبیخون فرهنگی دشمنان با جدیت حمایت و پشتیبانی می‌شود.

در این جلسه روند کاری و وظایف هر کدام از کمیته‌های زیرمجموعه این کنگره تشریح شد.

نخستین کنگره بین‌المللی شعر مقاومت در ارومیه، دومین کنگره در بوشهر و سومین کنگره نیز در استان کرمانشاه در روزهای 11، 12 و 13 آبان برگزار خواهد شد.

از برنامه‌های جانبی کنگره می‌توان به بازدید میهمان از مناطق عملیاتی و گردشگری استان‌، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری نشست کودک و نوجوان و شب شعرهایی در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب خواهد بود.

آیین افتتاحیه در مجتمع فرهنگی بعثت و مراسم اختتامیه آن در تالار انتظار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول