اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

مشارکت سرمایه‌گذاران با تنگ‌نظری امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در عمرانی و آبادانی شهر شوشتر با تنگ نظری امکان‌پذیر نیست.

مشارکت سرمایه‌گذاران با تنگ‌نظری امکان‌پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: جلب مشارکت‌های مردمی باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد و شورا و شهرداری باید دست از تنگ‌نظری‌های خود در این‌ زمینه بردارند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر در گذشته مانعی برای جلب مشارکت‌های مردمی بوده است افزود: بسیاری از طرح‌های مشارکتی از طرف سرمایه‌گذاران به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شد اما این نهاد مردمی با برخی تصمیمات غلط راه را برای حضور سرمایه‌گذار بستند و اگر می‌خواهیم بار دیگر وارد عرصه جلب مشارکت مردمی شویم با سیاست‌های پیشین چنین اقدامی امکان‌پذیر نیست.

این عضو شورای شهر شوشتر با اشاره به برخی مثال‌ها در این‌باره، افزود: سرمایه‌گذاری در سال‌های گذشته به شورا مراجعه کرد و تقاضای احداث پارکینگ طبقاتی را در مرکز شهر شوشتر داشت اما شورای شهر به بهانه اینکه شهرداری خود در این زمینه می خواهد اقدام کند تا به مجرای مستمری برای درآمدزایی برسد با پیشنهاد سرمایه گذار مخالفت کرد و از وی خواست که در زمین‌های موجود شهرداری اقدام به ساخت چنین پارکینگ کند و شهرداری را نیز شریک خود قرار دهد.

محمودی‌کوهی خاطر‌نشان کرد: مسئله دنباله دار و همچنان ادامه دار احداث هتل شوشتر که سرمایه‌گذاری آمادگی احداث آن را دارد همچنان در هاله‌ای در ابهام است و افرادی در شهرداری شوشتر با تفاسیر غلط برخی قوانین مانع از چنین طرح های عمرانی و زیربنایی می‌شوند.

عضو شورای شهر شوشتر تاکید کرد: برای جلب مشارکت مردمی نباید به فکر سود و زیان شهرداری بود و شورای اسلامی شهر باید بستر لازم را برای حضور سرمایه‌گذار فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شورای اسلامی شهر شوشتر پس از گذشت شش سال از دوره سوم خود هنوز حتی یک طرح مشارکتی با بخش خصوصی انجام نداده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول