اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

پیام معنوی نماز و نیایش در جهان گسترش یابد

خبرگزاری فارس: یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: نماز و نیایش خالصانه از معنویت خاصی برخوردار است که این پیام معنوی برای گسترش دین در جهان باید گسترش یابد.

پیام معنوی نماز و نیایش در جهان گسترش یابد

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با محکوم کردن هتک حرمت‌هایی که از سوی بیگانگان نسبت به مسلمانان می‌شود، اظهار داشت: پیام دین، پیام حق، عدالت و معنویت است.

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام پیام‌های آرامش بخش و معنوی فراوانی دارد، بیان کرد: از جمله پیام‌های دین اسلام که باید در تمام عالم گسترش پیدا کند نماز و نیایش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مبانی نماز و نیایش از ارزش‌های اخلاقی در جامعه برخوردار است و نشان دادن آنها می‌تواند به عمق و محتوای پیام اخلاقی دین کمک شایانی کند.

وی تصریح کرد: آمیختگی دین با زندگی می‌تواند بشریت را از بلای سردرگمی و رفتن به عمق تاریکی نجات دهد به همین دلیل گسترش فرهنگ نماز و نیایش در جامعه امری ضروری است.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه محصول دین را باید به زبان‌های گوناگونی در جهان گسترش داد گفت: در صورتی که نماز و نیایش با زبان رسانه و هنر به مخاطبان ابلاغ شود از تاثیرگذاری مطلوب‌تری در جامعه برخوردار است.

وی در ادامه به تأثیرگذاری منبر در گسترش دین اشاره و ابراز کرد: منبرهای عالم حقیقی و خطابه‌های سنتی اثربخشی خاصی دارد و فضای مجازی می‌تواند مانند بازوان قدرتمندی در کنار این منبرها به کمک عالمان بشتابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری برگزاری جشنواره‌های دینی مانند جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین را امری پسندیده دانست و خاطر نشان کرد: به تصویر کشیدن نماز و نیایش مخلصانه می‌تواند تاثیر مطلوب در نهادینه کردن فرهنگ دین در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول