اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین مدیرعامل پارس جنوبی در امور اجرایی:

گسترش فعالیت‌های فرهنگی و معنوی از اولویت‌های پارس جنوبی است

خبرگزاری فارس: جانشین مدیرعامل پارس جنوبی در امور اجرایی گفت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و معنوی از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه پارس است که در تعامل با جامعه محلی، در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

گسترش فعالیت‌های فرهنگی و معنوی از اولویت‌های پارس جنوبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عباس دولتی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اساتید، مبلغان مراکز حوزه‌های علوم دینی کشور و مسئولان دفاتر مراجع عظام تقلید و جامعه مدرسین در پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است.

جانشین مدیرعامل در امور اجرایی و مدیر منطقه پارس یک سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ضمن معرفی برخی توانمندی‌ها و فعالیت‌های انجام شده در این حوزه عملیاتی، نقش راهبردی پارس جنوبی در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور را مهم خواند و افزود: امروزه تمام کارها و فعالیت‌های برجسته در این منطقه توسط جوانان و توانمندان داخلی در حال انجام است و این افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دولتی‌زاده خاطر نشان کرد: توسعه فازها و زیرساخت‌های لازم برای برداشت بیشتر از میدان گازی پارس جنوبی، اصلی‌ترین اولویت صنعت نفت کشور است و این مهم می‌طلبد؛ تمام مردم و مسئولان با اهمیت این موضوع به منظور همراهی و همیاری با صنعت نفت آشنا شوند.

وی به وضعیت فرهنگی و شرایط اجتماعی منطقه ویژه پارس اشاره کرد و ادامه داد: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و معنوی از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه پارس است که در تعامل با جامعه محلی در مناسبت‌های مختلف برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست گزارشی جامع از وضعیت اشتغال نیروهای موجود در منطقه ویژه پارس ارائه کرد و افزود: مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس برنامه‌ریزی مفصلی برای افزایش بهره‌وری و تقویت و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد در این منطقه انجام داده است.

محمد نوروزی‌فرد ادامه داد: این مهم در همسویی با شتاب عملیات اجرای طرح‌های توسعه‌ای میدان گازی پارس جنوبی و ساماندهی وضعیت فرهنگی و رفاهی منطقه طرح‌ریزی شده است.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های تخصصی در حوزه مدیریت منابع انسانی یادآور شد: نشست‌های هماهنگی با مدیران منابع انسانی شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس از سال گذشته تاکنون در حال انجام است؛ این نشست‌ها سبب تعامل و یکپارچگی در اجرای سیاست‌های صنعت نفت در حوزه منابع انسانی پارس جنوبی شده است.

بر اساس این گزارش حدود 40 نفر از اساتید و مبلغان و مسئولان دفاتر مراجع عظام با هدف آشنایی با مهم‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های صنعت نفت کشور و همچنین بررسی وضعیت فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از پارس جنوبی بازدید کردند.

مدیرکل حوزه دفتر معاونت پارلمانی ریاست جمهوری و برخی از مسئولان این نهاد نیز گروه اعزامی به عسلویه را همراهی می‌کنند.

این گروه در ادامه سفر یک روزه خود به عسلویه از فازهای 15 و 16 و طرح‌های پتروشیمی دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول