اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک روز رقابت

آمل قهرمان رقابت‌های پینگ‌پنگ زنان مازندران شد

خبرگزاری فارس: پینگ‌پنگ‌باز آملی قهرمان رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی زنان مازندران شد.

آمل قهرمان رقابت‌های پینگ‌پنگ زنان مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رقابت‌های انتخابی و قهرمانی پینگ‌پنگ جوانان زنان مازندران از صبح امروز به میزبانی آمل برگزار شد که پینگ‌پنگ‌بازان این شهرستان کاپ قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را در خانه نگه‌داشتند.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل امروز در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی و انتخابی پینگ‌پنگ جوانان زنان مازندران از صبح امروز به میزبانی آمل دنبال شد.

محمدرضا قربانی با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌ها به صورت انفرادی برگزار شد، بیان داشت: این مسابقات به مدت یک روز در خانه پینگ‌پنگ شهرستان آمل پیگیری شد که در پایان مهسا اردشیری از این شهرستان به مقام نخست دست یافت.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل در مورد نفرات برتر این رشته ورزشی در رده سنی جوانان در استان ادامه داد: مریم پوراحمدعلی از بابل و فاطمه بسطامی از نوشهر به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه 15 پینگ‌پنگ‌باز در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند، گفت: تنها سه شهرستان آمل، بابل و نوشهر با اعزام ورزشکار حضور داشتند.

قربانی اضافه کرد: با توجه به اینکه فراخوان این دوره از مسابقات به تمام شهرهای مازندران ارسال شده، ولی استقبال خوبی از آن مشاهده نشد، تصریح کرد: در هر دوره از مسابقات شاهد حداکثر شش تیم از مازندران هستیم که این تعداد در آمل به نصف رسیده است.

رئیس هیئت پینگ‌پنگ آمل با اعلام اینکه باید عدم حضور تیم‌های شهرستانی در رقابت‌های استانی بررسی شود، عنوان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند به رشته ورزشی پینگ‌پنگ در مازندران لطمه وارد می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: قرار بود پنج بانوی برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شوند که سه نفر برتر در این رقابت‌ها معرفی شدند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر در قالب تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشور جوانان بانوان کشور اعزام خواهند بود، اذعان داشت: زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی بانوان کشور در رده جوانان هنوز مشخص نشده و در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول