اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

مواضع ترکیه در راستای اهداف صهیونیسم بین‏‌الملل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند، مواضع امروز ترکیه و ایجاد جدال بین مسلمانان را تحقق هدف شوم «نیل تا فرات» صهیونیسم بین‏‌الملل خواند.

مواضع ترکیه در راستای اهداف صهیونیسم بین‏‌الملل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‌‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: تحولات امروز منطقه، هشداری به جامعه مسلمانان است.

وی ادامه داد: تلاش برای ایجاد درگیری بین دو کشور مسلمان ترکیه و سوریه، پرده دیگری از سناریوی استکبار جهانی برای حذف نظام مردمی سوریه است.

علاءالدینی اضافه کرد: پس از آغاز تحرکات تروریستی عناصر ضد مردمی سوریه در این کشور، پیام‏هایی به ملل منطقه برای جدایی خط مشی‌‏شان از نظام این کشور ارسال شد.

امام جمعه دماوند افزود: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در مقام روشنگری همه این اقدامات را فعالیت روانی دشمنان اعلام کرد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در سوریه از ابزارهای متعدد فشار نظیر کمک تسلیحاتی به تروریست‏ها، ارسال کمک‏های مالی برای آنها، اختصاص دلارهای نفتی برخی کشورهای منطقه خاورمیانه، استفاده از طالبان و القاعده، تشکیل کنفرانس‏های مختلف، تهدید و تحریم استفاده کرده است.

هدف دشمن بسط تشنج در منطقه است

امام جمعه دماوند، هدف امروز دشمن را ایجاد تشنج در منطقه و آغاز نزاع بین کشورهای مسلمان برای پیگیری اهداف خصمانه‏‌اش خواند.

علاءالدینی تصریح کرد: در طرح ورود منطقه خاورمیانه به جنگی جدید که مورد پیگیری استکبار جهانی قرار دارد، باید هشدار نخست را به آمریکای جنایتکار داد.

وی اضافه کرد: آمریکا باید بداند که آغاز جنگی جدید با چراغ سبز آنها، منطقه را به باتلاق دیگری شبیه به ویتنام برای آنها تبدیل می‏کند.

امام جمعه دماوند افزود: بدین ترتیب، شکست‌‏خورده نخست در این آشوب منطقه‏‌ای، آمریکا و سایر شرکای استعماری این شیطان بزرگ هستند.

علاءالدینی ادامه داد: امروز ابزارهای دست آمریکا در منطقه یا چمدان خود را بسته و رفته‏اند یا چمدان به دست و آماده فرار هستند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول