اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های نشست استاندار بوشهر با رسانه‌ها

‌سفرهای شبانه استاندار به شهرستان‌ها‌

خبرگزاری فارس: نشست خبری فریدون حسنوند استاندار بوشهر با رسانه‌ها حاشیه‌های جالب و خواندنی داشت.

‌سفرهای شبانه استاندار به شهرستان‌ها‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر نخستین نشست خبری استاندار بوشهر با اصحابه رسانه عصر امروز رأس ساعت 16.15 دقیقه در سالن شماره دو استانداری بوشهر آغاز شد.

*مدیران کل ارشاد، امور اجتماعی و منابع انسانی استانداری، معاون سیاسی استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، استاندار بوشهر در این نشست همراهی کردند.

*اجرای این نشست بر عهده ابوالحسن دهاز سرپرست اداره روابط عمومی و سرپرست حراست بوشهر بود.

* نزدیک به 100 خبرنگار، تصویربردار و عکاس نخستین نشست حسنوند استاندار بوشهر با رسانه‌ها را پوشش خبری و تصویری دادند.

*فرشاد امیدوار نخستین خبرنگار روشندل بوشهر در این جلسه حضور داشت و تنها خبرنگاری بود که با اجازه استاندار سئوال و پیشنهاد خود را مطرح کرد.

*این جلسه با عنوان معارفه استاندار برای رسانه‌ها بود به همین دلیل برنامه سئوال از استاندار تدارک دیده نشده بود.

*استاندار بوشهر در این نشست صمیمی به قول خودش دل پری از برخی مسائل در استان بوشهر داشت و عنوان کرد برخی مسائل را نمی‌توانم بیان کنم اما مدارک و اسناد گفته‌ها وجود دارد.

* حسنوند عنوان کرد در مدت 22 روز حضور در بوشهر یک ثانیه احساس دلتنگی نکرده و استقبال بوشهری‌ها از او، وی را شرمنده کرده است.

* استاندار بوشهر در ابتدای صحبت‌های خود از ظرفیت‌های رسانه‌ای بوشهر گفت و عنوان داشت باید با تعامل با خبرنگاران بتوانیم مسیر توسعه بوشهر را دنبال کنیم.

*حسنوند برای پیگیری‌ها مسائل استان تاکیدات زیادی داشت به طوری که عنوان کرد برخی جلسات با معاونان در ساعات پایانی شب برگزار می‌شود و در ساعات پایانی شب بدون اطلاع به برخی شهرستان‌ها هم سفر کرده است.

*وی در این نشست خاطراتی هم تعریف کرد از جمله اینکه در سال 88 به همراه رئیس جمهور در سفر به نیویورک حضور داشته و یادآور شد وقتی در آمریکا از توانمندی هسته‌ای ایران صحبت می‌شد ایرانی‌ها با تمام وجود از جا برخاسته و با کف زدن قدرت اتمی ایران را تحسین می‌کردند.

*استاندار بوشهر همچنین گفت بلافاصله پس از رأی اعتماد از دولت برای پست استانداری بوشهر با معاون اول رئیس جمهور دیدار داشتم و برخی مسائل توسعه‌ای بوشهر را مطرح کردم.

*حسنوند همچنین یادآور شد با رئیس و معاون سازمان صدا و سیما نیز برای کمک به معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر از طریق رسانه ملی بلافاصله پس از رأی اعتماد از دولت دیدار و گفت‌وگو‌ داشته است.

* پس از صحبت‌های استاندار بوشهر این نشست پایان یافت اما این پایان کار نبود و حسنوند در حلقه محاصره خبرنگاران ایستاد و برای مدتی طولانی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود به طوری که این گفت‌وگوها به صورت سرپایی هم تا محوطه باز استانداری بوشهر ادامه پیدا کرد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول