اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به توهین به پیامبر اکرم (ص)

مردم دزفول تجمع کردند

خبرگزاری فارس: در اعتراض به توهین به صاحت مقدس پیامبر اکرم (ص) مردم شهرستان دزفول با برپایی تجمعی بزرگ این اقدام غرب و استکبار جهانی را محکوم کردند.

مردم دزفول تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، ظهر امروز مردم مسلمان و خداجوی شهرستان دزفول با مشت‌های گره‌کرده توهین آشکار به پیامبر اکرم(ص) را در فیلمی به نام بی‌گناهی مسلمانان در غرب به شدت محکوم کردند.

بر این اساس، حضور مردم به حدی در این مراسم زیاد بود که بارها حرکت جمعیت در خیابان‌های منتهی به مکان تجمع متوقف می‌شد و شعارهای کوبنده در این راهپیمایی لرزه بر اندام دشمن صهیونیستی می‌انداخت.

بر اساس این گزارش، مردم همیشه در صحنه شهرستان دزفول در این مراسم با سردادن شعارهایی همچون «توهین به پیغمبر ما زیر سره آمریکاست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و... این اقدام بسیار زشت و غیرمتعارف را به شدت محکوم کردند.

مردم در این راهپیمایی با حمل پلاکاردهایی چنین اتفاقی را محکوم کردند و تراکت‌هایی با مضمون «لبیک یا رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و... خشم خود را از این اتفاق رخ داده اعلام می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دومین راهپیمایی و تجمع اعتراضی نسبت به محکومیت توهین به پیامبر اسلام (ص) از ابتدای انتشار این فیلم در شهرستان دزفول است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول