اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم کرمانی تیم ملی فوتبال:

نتایج کسب شده در شأن مس نیست

خبرگزاری فارس: مهاجم کرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قبل از هرچیز در مورد کسب این نتایج از هواداران مس عذر‌خواهی کنم، این نتایج در خور شأن و نام مس نیست.

نتایج کسب شده در شأن مس نیست

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به ‌حضور مجددش در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر توانستم نظر مساعد سرمربی تیم ملی را جلب کنم‌ و امیدوارم بتوانم در این مقطع مهره کارآمد و شایسته‌ای برای تیم ملی کشورم باشم.

وی افزود: به دلیل مصدومیت و فاصله داشتن با آمادگی مساعد مراحل قبلی اردوی تیم ملی را از دست داد‌ام، اما امیدوارم با توجه شرایطم و برخورداری از آمادگی مطلوب به تیم ملی کشورم کمک کنم ‌و در بین نفرات مورد انتخاب سرمربی تیم ملی قرار گیرم.

حسن‌زاده با بیان اینکه دور جدید اردوی تیم ملی از روز گذشته آغاز شده است، گفت: این اردو تا 15 مهر ماه جاری ادامه دارد و پس از آن دور دوم اردو از 16 تا 25 مهر ماه جاری برگزار می‌شود.

‌وی در مورد تیم ملی و دیدار حساس در برابر کره جنوبی عنوان کرد: قطعا این دیدار برای کادر فنی، بازیکنان و مردم ایران بازی مهمی است، ایران و کره جنوبی همیشه مسابقات جذاب و حساسی را برابر هم برگزار کرده‌اند، امیدوارم بتوانیم با برتری برابر این تیم وضعیت تیم ملی را در جدول مسابقات مقدماتی جام جهانی بهبود بخشیم.

مهاجم مس کرمان در مورد نتایج این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور ابراز داشت: باید قبل از هرچیز در مورد کسب این نتایج از هواداران مس عذر‌خواهی کنم، این نتایج در خور شأن و نام مس نیست.

وی تصریح کرد: البته بازیکنان تیم و کادر فنی از این نتایج خوشحال نیستند، همه تیم در جایگاه و سمت خود برای رسیدن به نتایج مطلوب تلاش می‌کنند، اما نمیدانم چرا شرایط اینگونه شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول