اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه ورزش و جوانان خراسان‌شمالی:

سرزمین باب‌الرضا بی‌صبرانه منتظر عزیزی از نسل کوثر ‌است

خبرگزاری فارس: جامعه ورزش و جوانان خراسان‌شمالی تاکید کرد: با استقبالی پرشور و صمیمی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای و خلق و ثبت صحنه‌های بی‌بدیل، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار این استان می‌افزاییم.

سرزمین باب‌الرضا بی‌صبرانه منتظر عزیزی از نسل کوثر ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جامعه ورزش و جوانان خراسان‌شمالی به مناسبت سفر ولی امر مسلمانان جهان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (‌مدظله‌ العالی‌) بیانیه‌ای صادر کرد‌.

در این بیانیه آمده است: پس از سال‌ها شوق دیدار، انتظار تشریف‌فرمایی رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین جهان به پایان رسید و سرزمین باب‌الرضا و گنجینه فرهنگ‌ها مفتخر است تا قدمگاه عزیزی از نسل کوثر و سلاله پاک رسول خدا(ص) قرار گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: خداوند منان را شاکریم که به عنوان جامعه ورزشی و جوان استان به یمن شیرینی و حلاوت این وصال، همگام با اقشار مردم شریف استان با حضوری شکوهمند به دیدار یار بشتابیم.

در بیانیه جامعه ورزش و جوانان خراسان‌شمالی ضمن دعوت از مردم حماسه‌ساز استان در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان شده است: با استقبالی پرشور و صمیمی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و خلق و ثبت صحنه‌های بی‌بدیل، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار این استان می‌افزاییم و به لطف پروردگار از آثار، برکات و عطایای معنوی این سفر بهره‌مند خواهیم شد.

این بیانیه می‌افزاید: یقیناً استقبال پر‌شور شما مردم غیور که برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی در دوران هشت سال دفاع مقدس از جان و مال دریغ نکردید، بار دیگر موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

به گزارش فارس، دهه سوم همین ماه، زمان سفر رهبر انقلاب به خراسان‌شمالی تعیین شده است.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول