اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر تبریز:

تبریز به شهری درجه یک برای گردشگران خارجی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشرفت کمی و کیفی زیرساخت‌ها، هتل‌ها و موزه‌ها، کلانشهر تبریز را به مقصد درجه یک کشور برای گردشگران خارجی تبدیل کرده است.

تبریز به شهری درجه یک برای گردشگران خارجی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، شهرام دبیری اظهار کرد: پیشرفت‌های حاصل شده طی چند سال اخیر در زیرساخت‌هایی همچون هتل‌ها، فرودگاه، راهنماهای انسانی و محیطی اماکن گردشگری و نیز پاکیزگی شهر، چهره تبریز را برای ورود و جلب رضایت گردشگران خارجی زیبا و آبرومند ساخته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روند توسعه و فعالیت‌ها طی چند سال اخیر به گونه‌ای بوده که اکنون وقتی گردشگری وارد کلانشهر تبریز می‌شود نظم، ترتیب و زیبایی را می‌تواند در جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر مشاهده کند.

دبیری افزایش تعداد گردشگران ورودی به آذربایجان‌شرقی و به ویژه تبریز را در سال‌های اخیر قابل توجه توصیف کرد و گفت: فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگر استان با همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله شورای شهر و شهرداری تبریز جایگاه این شهر و استان را در صنعت گردشگری کشور ارتقا داده و روزانه تعداد بسیاری از گردشگران خارجی سلامت از این شهر بازدید کرده و از خدمات آن بهره می‌برند.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی آذربایجان‌شرقی در جذب گردشگر تاثیر بسزایی دارد، تاکید کرد: روند شناساندن و معرفی این جاذبه‌ها و نیز توسعه زیرساخت‌ها در استان بسیار مطلوب بوده است.

دبیری همچنین با اشاره به برگزاری جلسات مستمر و جدی کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: جلساتی که این کمیسیون با مراکز و اصناف مختلف گردشگری تبریز برگزار می‌کند، در راستای سرعت بخشیدن به روند فراهم کردن زیرساخت‌ها و بهبود خدمات ارائه شده کمک می‌کند. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول