اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت ازنا:

بهورزان سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت شهرستان ازنا گفت: بهورزان سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند، زیرا بهورزان برای تندرستی افراد در دورترین نقاط جامعه صادقانه به فعالیت می‌پردازند.

بهورزان سربازان خط مقدم جبهه سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، ابوالقاسم بهلولی صبح امروز در مراسمی که به مناسبت روز بهورز برگزار شده، از بهورزان جامعه به عنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت نام برد و گفت: روز بهورز به این خاطر در تقویم ما جای گرفته تا قدردان پیام‌آوران و سربازان خط مقدم جبهه سلامت باشیم، زیرا بهورزان برای تندرستی افراد در دورترین نقاط جامعه صادقانه به فعالیت می‌پردازند و سلامتی ارمغان همیشگی آنها است.

بهلولی افزود: تلاش‌ بهورزان‌ در دورافتاده‌ترین ‌روستاهای‌ کشور موجب‌ می‌شود، خدمات‌ بهداشتی‌ لازم‌ به‌ روستاییان ‌ارائه‌ شود و به‌ این‌ وسیله‌ از اشاعه ‌بیماری‌ در جامعه‌ جلوگیری‌ شود.

وی اظهار داشت: با این‌ وصف‌ بهورزان‌ نه‌ تنها موجب‌ سلامت‌ روستاییان‌ می‌شوند، بلکه‌ به ‌تأمین‌ سلامت‌ جامعه‌ شهری‌ نیز کمک ‌می‌کنند، زیرا بیماری‌ مرز نمی‌شناسد و در صورت‌ عدم‌ رعایت‌ بهداشت‌ و عدم ‌ارائه‌ مراقبت‌های‌ بهداشتی‌ شهر و روستا، فقیر و غنی‌ در معرض‌ خطر ابتلا به‌ انواع‌ بیماری‌ها قرار می‌گیرند، لذا اجر معنوی‌ برای‌ این‌ عزیزان‌ بهترین ‌پاداش‌ و قدردانی‌ است‌.

سرپرست شبکه بهداشت ازنا بیان داشت: نقش‌ بهورزان‌ در سلامت ‌جامعه‌ حیاتی‌ است، امروز که ‌ما شاهد کاهش‌ مرگ‌ و میر مادران‌ و کودکان هستیم‌، باید همه‌ را مرهون ‌زحمات‌ و تلاش‌ بهورزان‌ بدانیم‌، زیرا ارتقای‌ شاخص‌های‌ بهداشتی‌ کشور در گروی تلاش‌ و فعالیت‌ این‌ عزیزان‌ است‌.

بهلولی افزود: بهورزان عزیز توانستند مفاهیم بهداشتی را با ساده‌ترین شکل و با شیواترین لهجه و به زبان روستایی بازگو کنند و نوید دهنده سلامتی روستاها باشند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون به لطف خدا و زحمات بهورزان 100 درصد روستاهای ازنا از خدمات بهورزان برخوردار می‌باشند و این عزیزان در 33 خانه بهداشت به ارائه خدمات می‌پردازند.

در ادامه بهلولی با اهدائی لوح از خدمات و زحمات 60 بهورز تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول