اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی جدید فرمانداری ویژه تنکابن:

انتخابات آینده را باید با تدبیر رهبری مدیریت کنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی جدید فرمانداری ویژه تنکابن گفت: امتحان بزرگی در پیش روی همه‌ است و باید با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری انتخابات آینده را مدیریت کنیم.

انتخابات آینده را باید با تدبیر رهبری مدیریت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری فرمانداری ویژه تنکابن با حضور محمد محمدی معاون دفتر سیاسی استانداری مازندران و جمع کثیری از مدیران شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد برگزار شد.

رستم زرودی معاون سیاسی فرمانداری ویژه تنکابن و فرماندار کنونی رامسر با اظهار خشنودی از فرصتی که به وی برای خدمت به بهترین مردم جهان یعنی ملت ایران به‌ویژه خطه شمال برایش فراهم شده است از همراهی همه‌ مدیران و مسئولان به‌ویژه ائمه جمعه در مسئولیت‌هایش تقدیر کرد و از حسن اعتماد استانداری تقدیر و تشکر کرد.

عابدین فقیه نصیری معاون سیاسی سابق فرمانداری عباس‌آباد و معاون سیاسی جدید فرمانداری ویژه  تنکابن نیز با تاکید بر این نکته که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری در حال گذر از جریان‌های مهمی همچون بیداری اسلامی در جهان اسلام و ملت‌های آزاده که به نوعی ایران اسلامی الگوی آنها گشته است و همچین در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های گوناگون استکبار قرار دارد، هوشیاری و آمادگی در برابر این جریانات را مهم ارزیابی کرد.

این مسئول تاکید کرد: امتحان بزرگی در پیش روی همه‌ ماهاست و باید با تدبیر مقام معظم رهبری و هوشیاری انتخابات آینده را مدیریت کنیم. همگرایی و همدلی در این راستا نقش به سزایی در مدیریت دارد.

محمدی معاون سیاسی استاندار مازندران نیز در این نشست با عنوان اینکه دفاع مقدس تجلی دوباره اسلام در امتداد حرکت عاشورایی اباعبداله الحسین (ع) است، تاکید کرد: واژه‌های ایثار و ایستادگی از جمله رویدادهایی بودند که در دفاع مقدس بروز کرد و دنیا را متحیر کرد که این امر اوج افتخار ملت ایران را نیز رقم زد.

وی با بیان مطالبی درباره قیام تاریخی امام حسین (ع) به حماسه‌آفرینی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس اشاره کرد و با گرامیداشت یاد شهدا گفت: مسئولیت یک امانت است که باید از آن به‌عنوان فرصت خدمت به بهترین مردم روی زمین یعنی امت اسلامی ایران بهره‌گیری شود تا امور به سرانجام رسد.

به گزارش فارس، در ابتدای مراسم پس از اجرای برنامه‌های مرسوم جلسات، ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فرازی از نهج‌البلاغه و  همچنین ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز بخشی از وصایای پاسدار شهید فرشید جهانشاهی از تنکابن را برای حضار قرائت کرد.

انتهای پیام/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول