اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراض باشگاه تراکتورسازی تبریز به زمان بازی با استقلال

عدالت را برای همه تیم‌ها رعایت کنید

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به زمان بازی این تیم مقابل استقلال تهران اعتراض کرد.

عدالت را برای همه تیم‌ها رعایت کنید

به گزارش خبرگزاری فارس، این باشگاه در نامه‌ای به علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر نسبت به زمان بازی تراکتورسازی با استقلال تهران اعتراض کرده و خواهان برگزاری این بازی در روز جمعه شد.

باشگاه تراکتورسازی تبریز علت این اعتراض را حضور تماشاگران خود همچنین یک روز استراحت کمتر نسبت به حریف بعدی خود سپاهان اعلام کرده است.

در بخشی از این نامه خطاب به فدراسیون فوتبال آمده است: تماشاگران سرمایه اصلی فوتبال و موجب شادی و سرور در استادیوم‌ها هستند آیا اعلام این برنامه به این نحوه مانع حضور آنان در استادیوم نمی‌شود و حق حضور آنان سلب نخواهد شد، وقتی در ابلاغ زمان بازی مغایرتی به چشم می‌خورد که تنها این بازی راس ساعت 15 برگزار می‌شود و سایر بازی‌ها در ساعات مناسب؛ که علت این امر برای باشگاه مشخص نیست و از آنجایی که دیدارهای خانگی برای تیم‌ها حائز اهمیت است به احترام تماشاگران و دوستداران فوتبال زمان بازی تراکتورسازی با استقلال تهران را از روز شنبه 29 مهر به روز جمعه 28 مهر انتقال دهید.

باشگاه تراکتورسازی همچنین به تفاوت زمان استراحت تیم سپاهان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه سپاهان حریف هفته سیزدهم تراکتورسازی بوده و این تیم در هفته دوازدهم روز جمعه بازی می‌کند، در صورت برگزاری بازی تراکتورسازی با استقلال در هفته دوازدهم در روز شنبه، تیم سپاهان یک روز بیشتر از تراکتورسازی استراحت داشته که با این برنامه عدالت بین تیم‌ها رعایت نمی‌شود.

طبق برنامه اعلامی فدراسیون فوتبال کشور بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران روز شنبه 29 مهر ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول