اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌مقدم در دیدار آیت‌الله سبحانی:

آمار وقوع جرائم با یک دهه قبل برابری می‌کند

خبرگزاری فارس:‌ فرمانده ناجا گفت: آمارها در زمینه وقوع جرائم با یک دهه قبل برابری می‌کند و در برخی شاخص‌ها نیز شاهد کاهش آمارها در مقایسه با 10 سال پیش هستیم.

آمار وقوع جرائم با یک دهه قبل برابری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار اسماعیل احمدی‌مقدم بعد از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید قم در سخنانی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام توان به دنبال ارتقای احساس امنیت در جامعه است تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام شده توانسته‌ایم در این زمینه به موفقیت‌های ارزشمندی دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی نیروی انسانی است خاطر نشان کرد: در زمینه نیروی انسانی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌ایم و به بعد آموزش، تهیه متون آموزشی و... اهتمام جدی داشته‌ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در زمینه ارتقای بصیرت و معرفت دینی در بین پرسنل نیروی انتظامی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است بیان کرد: پنج سال است که نسبت به برگزاری دوره‌های بصیرت اهتمام داریم و در این زمینه توفیقات خوبی حاصل شده است.

وی در ادامه به برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی در استان‌های مختلف اشاره کرد و افزود:‌ 40 هزار نفر زیر پوشش دوره‌های آموزشی ما قرار گرفته‌اند و در این زمینه برنامه‌های مختلفی را به مرحله اجرا در خواهیم آورد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه به آموزش عقیدتی و دینی در پاسگاه‌ها، نقاط دور دست و نقاط مرزی اهتمام جدی داشته‌ایم اظهار کرد: در این زمینه از توان مبلغین حوزه علمیه قم بهره گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر جرائم جنایی و خشن کاهش یافته است اظهار کرد: این کاهش جرائم در حالی محقق شده است که ما شاهد گسترش شهرها و افزایش جمعیت بوده‌ایم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: آمارها در زمینه وقوع جرائم با یک دهه قبل برابری می‌کند و در برخی شاخص‌ها نیز شاهد کاهش آمارها در مقایسه با 10 سال پیش هستیم.

وی با اشاره به اینکه وسائل نقلیه در کشور در مقایسه با 10 سال پیش چهار برابر شده است اظهار کرد: این در حالی است که میزان تصادفات و مرگ میر ناشی از آن کاهش یافته است.

احمدی‌مقدم به فعالیت‌های دشمنان برای خدشه‌دار کردن فضای عمومی کشور اشاره کرد و گفت: 80 کانال فارسی زبان امروز علیه نظام اسلامی فعالیت می‌کنند ولی با تلاش‌های صورت گرفته شاهد مهار مسائلی نظیر باندهای فساد، پارتی‌های شبانه و... بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: اگر همه دستگاه‌ها با تمام توان وارد عرصه می‌شدند توفیقات ما قطعاً بیشتر بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول