اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت:

با رانت‌خواران شهرک صنعتی برخورد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: با رانت‌خوارانی که سبب عدم پیش‌روی پروژه‌های شهرستان مبارکه می‌شوند، برخورد می‌کنیم.

با رانت‌خواران شهرک صنعتی برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، فخرالله مولایی دقایقی پیش در بازدید از شهرک صنعتی شهرستان مبارکه اظهار کرد: در اطراف شهرک‌های صنعتی این شهر زمین‌های راکت و سوله‌های ناتمام به چشم می‌خورد که با صاحبان این زمین‌ها برخورد خواهیم کرد که یا زمین خود را بفروشند و یا در این زمین‌ها به فعالیت‌های صنعتی مشغول شوند.

وی افزود: افرادی از این زمین‌ها سودجویی می‌کنند که اگر همچنان این زمین‌ها راکت بماند توسط مراجع قانونی گرفته و به اهل آن واگذار می‌شود.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: افرادی از این راه زمین‌ها را با قیمت بسیار پایین خریداری می‌کنند و از آن سود می‌برند، توسط دستگاه قانونی به شدت با آنها برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: باید در سفرهای استانی خروجی این سفر تاثیرگذار باشد که با توجه به سفرهای زیاد اینجانب هر روز شاهد توسعه روزافزون در عرصه صنعت این شهرستان هستیم.

مولایی ادامه داد: طی بازدید از ناحیه صنعتی دهسرخ زیرساخت‌های این شهرک مناسب بوده و بحث آسفالت معابر آن تا چند هفته دیگر آماده می‌شود.

وی افزود: در جلسات آینده در تهران به همراه مسئولان شهرستان مبارکه مقوله شهرک صنعتی دوم این شهر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول