اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی سینا:

رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی مهندسی تویسرکان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه بوعلی سینا از ارتقای رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی مهندسی تویسرکان به چهار رشته دانشگاهی خبر داد و گفت: این دانشکده سال آینده در رشته‌های مهندسی صنایع غذایی و مهندسی محیط زیست دانشجو می‌پذیرد.

رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی مهندسی تویسرکان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز با حضور حاج بحری اصفهانی، پروفسور زلفی‌گل رئیس دانشگاه بوعلی ‌سینا همدان، رستمی نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی، حسن رضانیا فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی آیین دومین سالگرد افتتاح دانشکده فنی مهندسی تویسرکان در این مرکز برگزار شد.

در مراسم دومین سال آغاز فعالیت دانشکده فنی مهندسی شهرستان تویسرکان محمدعلی زلفی‌گل در جمع دانشجویان این دانشکده با تأکید بر اینکه نکته کلیدی برای عاقبت به ‌خیری و رسیدن به مدارج عالی در همه عرصه‌های زندگی به ویژه در تحصیل علم، احترام به والدین است، افزود: تکریم و احترام پدر و مادر متضمن رشد و پویایی انسان است پس شما دانشجویان و دانش‌پژوهان حوزه علم‌آموزی تلاش کنید در همه شرایط به این مهم توجه ویژه داشته باشید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افراد خیران به عنوان ایثارگران جامعه، الگوی برتر و شاخص برای سایر اقشار مردم کشور هستند، اظهار داشت: در هر محفل و برنامه مردمان شهر تویسرکان به هنگامه سخن و آوردن تمثیلی از سخاوت و مهربانی نام نیک‌مرد بلندطبع و خیراندیش حاج بحری اصفهانی را بر زبان جاری می‌کنند و مصداق گویای این نقل نامگذاری خیابانی از شهرستان به نام این خیر است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه اگر ما در جامعه شهیدان زنده داشته باشیم اجتماع ما به مدینه‌ فاضله مبدل خواهد شد، تأکید کرد: حاج ‌بحری اصفهانی با عمل نیک خود نشان داد که می‌شود شهید شد و زنده بود.

وی در بخش دیگر از سخنان خود از ارتقای رشته‌های تحصیلی دانشکده فنی مهندسی شهرستان تویسرکان به چهار رشته دانشگاهی خبر داد و تصریح کرد: با همت مسئولان دانشگاه بوعلی سینا دانشکده فنی مهندسی شهرستان علاوه بر مهندسی صنایع و IT در سال آینده در رشته‌های مهندسی صنایع غذایی و مهندسی محیط زیست دانشجو می‌پذیرد.

زلفی‌گل با اشاره به ساخت و ساز دانشکده منابع طبیعی توسط خیر تویسرکانی آقای ذوالفقاری است، خاطرنشان کرد: ما باید در یک افق 10 ساله شرایطی را فراهم کنیم که دانشکده فنی و مهندسی و منابع طبیعی تویسرکان به دانشگاه تبدیل شود که این مهم با لطف خدا و همت مسئولان و دانشجویان این دانشکده محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین افتخار ما سربازی دین، ولایت و کشور است، همه شما دانشجویان و فعالان عرصه دانش با در آمیختگی و تقویت همت و تلاش، ایمان و بهره‌گیری بهینه از فرصت جوانی می‌توانید نقشی برجسته در اعتلای علمی کشور داشته باشید.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان در پایان خطاب به دانشجویان دانشکده فنی مهندسی تویسرکان، گفت: با تلاش مجدانه و رعایت عوامل تأثیرگذار در این گذر با کمبود و یا عدم امکانات هم می‌توان به بهترین جایگاه در زندگی اجتماعی و فردی رسید و نتیجه این خواستن و همت هم خیرانی چون بحری‌های زیادی می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول