اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خواستار شد

لزوم تسریع در بررسی و تصویب برنامه تبریز 95 از سوی شورا

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز خواستار تسریع شورای اسلامی این شهر برای بررسی، تصویب و ابلاغ برنامه پنج ساله سوم شهرداری موسوم به تبریز 95 شد.

لزوم تسریع در بررسی و تصویب برنامه تبریز 95 از سوی شورا

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین برنامه تبریز 95 را زیربنای توسعه و عمران شهری تبریز در پنج سال آینده اعلام و اظهار کرد: به دنبال اجرای موفق برنامه پنج ساله تبریز موسوم به تبریز 90، شهرداری تبریز به منظور تداوم مدیریت برنامه‌محور شهر، اقدام به تدوین و تقدیم برنامه پنج ساله سوم خود به شورای اسلامی شهر برای بررسی و اعلام نظر از سوی این نهاد مدنی کرد با این حال با وجود گذشت ماه‌ها از تقدیم این برنامه به شورای شهر، اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت در کشور و به تبع آن شهرها بدون برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌های راهبردی امکان‌پذیر نیست و هر مدیریتی برای رسیدن به اهداف توسعه ناگزیر از داشتن برنامه است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های برنامه تبریز 95 افزود: اصلاح روش‌ها، بررسی خلاءهای توسعه‌ای تبریز، شناسایی مشکلات و نیازهای شهری و شهروندان و تلاش برای پاسخگویی به آنها از طریق همین برنامه و در کنار آن آینده‌نگری در مدیریت بدون چالش شهر در دهه‌های آتی از جمله رویکردهای مدیریت شهری تبریز در تدوین این برنامه به شمار می‌رود.

شهردار تبریز از شورای اسلامی شهر خواست تا ضمن تسریع در روند بررسی، تصویب و ابلاغ برنامه پنج ساله سوم شهرداری، زمینه را برای تداوم روند توسعه شهر، مبتنی بر یک برنامه جامع و مدون فراهم آورند.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول