اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری مدیران برای جذب بودجه

بودجه استان بوشهر باید 500 میلیارد تومان افزایش یابد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری مدیران برای جذب بودجه گفت: تمام مدیران استان باید به دنبال افزایش بودجه استان بوشهر باشند تا بودجه این استان حداقل 500 میلیارد تومان افزایش یابد.

بودجه استان بوشهر باید 500 میلیارد تومان افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: سرمایه‌گذاری ار اولویت‌های مهم استان بوشهر است و تمام مسئولان مسئول جذب سرمایه‌گذار هستند.

وی اظهار داشت: در همین ارتباط اولویت جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاران داخلی است و هدف این کار هم تولید ثروت برای خانواده‌های بوشهری است.

وی در ارتباط با شاخص‌های عملکرد مدیران در استان بوشهر گفت: گرفتن بودجه ملی، حضور وزیر و معاون وزیر در استان، جلسه با وزیر و معاونان در مرکز، حضور بین مردم شهر و روستاها و انجام فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی و حضور در مراسمات مختلف معنوی از جمله شاخص‌های عملکرد مدیران  در استان بوشهر خواهد بود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: از هفته گذشته فرآیند اختصاص بودجه سال آینده در کشور آغاز شده و تمام مدیران استان باید به دنبال افزایش بودجه استان بوشهر باشند تا بودجه این استان حداقل 500 میلیارد تومان افزایش یابد.

حسنوند با تاکید بر استفاده از نظرات نخبگان و دلسوزان استان بوشهر اضافه کرد: انضباط مالی و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری از موضوعاتی است که مدیران باید آن را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه آشتی با رسانه‌ها از ضروریات اس، گفت: اگر رسانه‌ها نقد منصفانه و از سر دلسوزی کردند، آن‌ها را دشمن خود تلقی نکنیم و حاشیه‌های استان را باید کم کنیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: باید از رسانه‌های فعال استان بوشهر و صدا و سیما برای پیشبرد اهداف توسعه استان بیش از پیش استفاده کنیم.

حسنوند بر ارتباط وسیع مدیران استانی با مرکز تاکید کرد و گفت: هر فرماندار در ماه دو بار باید برای پیگیری امور شهرستان خود به تهران سفر کند و مدیران کل نیز باید ماهانه  چهار بار این سفر را انجام دهند.

وی بیان کرد: معاونان استاندار بوشهر نیز به عنوان استاندار معین برخی شهرستان‌ها تعیین شده‌اند، بنده استاندار معین شهرستان بوشهر، معاون سیاسی استاندار معین دشتستان و دیلم، معاون عمرانی استاندار معین دیر و جم، معاون برنامه‌ریزی استاندار معین کنگان و گناوه، و معاون توسعه مدیریت نیز استاندار معین دشتی و تنگستان خواهند بود.

در این نشست استاندار بوشهر در اقدامی مبتکرانه از شماری از مدیران و فرمانداران سوالاتی در حوزه مدیریتی آنها پرسید.

استاندار بوشهر از فرماندار دیلم، مدیرکل منابع طبیعی و سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سوالاتی در ارتباط با حضورشان در مرکز، دیدار با وزرا و وضعیت جذب سرمایه‌گذار پرسید.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول