اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

افزایش قیمت ‌نفت تهدیدی جدی برای کشورهای غربی خواهد بود‌

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: ‌افزایش جهانی قیمت ‌تهدیدی جدی برای کشورهای غربی خواهد بود‌.

افزایش قیمت ‌نفت تهدیدی جدی برای کشورهای غربی خواهد بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عصر امروز در حضور نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم مشهد در مسجد فقیه سبزواری منطقه طلاب مشهد، به توطئه جدید غربی‌ها و فشار اقتصادی اشاره کرد و افزود: بخشی از فشار اقتصادی به برنامه‌ریزی‌های دشمنان و برخی دیگر به سوء‌مدیریت مدیران جامعه در مباحث اقتصادی برمی‌گردد، اما با تعامل دولت و مجلس و سیاستگذاری‌های مناسب این توطئه را نیز مانند توطئه‌های دیگر دشمنان می‌توان خنثی کرد.

وی متضرر اصلی فشار‌های اقتصادی علیه ایران را قبل از هر کس کشور‌های غربی دانست و ابراز داشت: با فرارسیدن فصل سرما قیمت هر بشکه نفت به 130 دلار رسیده است که این تهدیدی جدی برای کشورهای غربی خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس فشار اقتصادی را نیز با مدیریت و رهبری مقام معظم رهبری امری سهل و آسان دانست که می‌توان از آن به عنوان فرصتی طلایی استفاده کرد.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان نمایندگان کل استان خراسان‌رضوی در مجلس را 18 نفر خواند و گفت: تلاش نمایندگان استان در مجلس حل و فصل مشکلات داخلی و خارجی استان خواهد بود که این مسائل در مجمع نمایندگان مشهد بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول