اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه صعود به لیگ برتر

«سفیر» نماینده قم در والیبال دسته اول کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر نماینده قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور شد.

«سفیر» نماینده قم در والیبال دسته اول کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال برای دومین سال متوالی هیئت والیبال استان قم قصد دارد تیمی قوی را روانه رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور کند تا نماینده قم در تلاش برای صعود به لیگ برتر با قدرت برابر حریفان حاضر شود.

بعد از سال‌ها دوری و غیبت والیبال قم از مسابقات سطوح مختلف لیگ‌های والیبال کشور در رده سنی بزرگسالان، در سال قبل تیم والیبال هلال احمر نماینده قم در پیکارهای لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور شد و تقریباً عملکرد خوبی داشت.

تیم هلال احمر با وجود بهره‌گیری از یکی از مربیان پایه والیبال کشور یعنی علیرضا خوش‌رویی و همچنین استفاده از بازیکنان شاخص و آینده‌دار والیبال استان قم، در مجموع نتوانست شانسی برای صعود به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور داشته باشد اما امسال مسئولان هیئت والیبال قم تلاش می‌کنند تیمی به مراتب قوی‌تر از سال قبل در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور حضور یابد.

بر همین اساس امسال نام نماینده قم در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور تغییر کرده است و این تیم با نام «سفیر» در مسابقات لیگ دسته اول به میدان می‌رود تا از اعتبار و نام والیبال قم در جدال با رقبای خود به خوبی دفاع کند.

هیئت والیبال استان قم نیز که به تازگی با کناره‌گیری خلیل‌الله سائلی رئیس پیشین خود، علی فرهمند موحد از پیشکسوتان ورزش قم را به عنوان سرپرست در رأس کار می‌بیند، سعی در حمایت همه جانبه از این تیم دارد تا قم در لیگ دسته اول امسال یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر باشد.

بر همین اساس تمرینات این تیم از نیمه دوم شهریور ماه زیر نظر سید روح‌الله شفیعی به عنوان مربی آغاز شده است و این تیم با ترکیبی از بازیکنان شاخص و آینده‌دار والیبال قم خود را با جدیت آماده حضور موفق در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور می‌کند.

تمرینات این تیم در نوبت‌های مشخص بر اساس نظم و برنامه‌ریزی مطلوب در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار می‌شود و والیبالیست‌های سفیر قم در تلاش برای حضور موفق در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با جدیت مشغول تمرین هستند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول