اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال ژاپن تیم سریلانکا را شکست داد

خبرگزاری فارس: رقابت بازیکنان ژاپن و سریلانکا از دیگر مسابقات مقدماتی رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا بود که در این بازی ژاپن تیم سریلانکا را شکست دهد.

والیبال ژاپن تیم سریلانکا را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دیدار والیبالیست‌های جوان ژاپن با جوانان سریلانکا در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست ارومیه برگزار شد.

والیبالیست‌های جوان ژاپن در سه گیم متوالی تیم سریلانکا را شکست دادند و در صدر جدول گروه دو قرار گرفتند.

تیم ملی والیبال جوانان ژاپن در گیم نخست با نتیجه 25 بر 22 بر تیم سریلانکا غلبه کرد و در گیم دوم نتیجه 25 بر 17 و در گیم سوم نتیجه 25 بر 13 را به نفع خود رقم زد.

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ژاپن نخستین فردی بود که در پایان دیدار با تیم ملی سریلانکا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: جوانان ژاپنی از قدرت مثال‌زدنی برخوردار هستند و این مهم در تایلند با کسب قهرمانی به اثبات رسیده است.

ماساهیو سکیتا افزود: در این دوره از مسابقات نیز ادعای قهرمانی داریم و با این هدف در مسابقات حاضر شده‌ایم چه بسا بازیکنان در نخستین دیدار استرس زیادی داشتند و نتوانستند قدرت خود را نمایش دهند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن اظهار امیدواری کرد که این تیم همچون بازی نخست به برد مقابل تیم‌ها ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ژاپن نیز به خبرنگاران گفت: با توجه به توانمندی‌های بازیکنان ژاپن باورم بر این است که در رقابت‌های آینده بهتر ظاهر شده و به سمت قهرمانی گام برداریم.

نوزیاکی ساکو در عین حال از عدم رضایت خود از عملکرد تیم ملی ژاپن سخن گفت و افزود: دیدار نخست باعث ایجاد استرس در بازیکنان ژاپن شد و این موجب شد بازی خوبی به نمایش نگذاریم.

سرمربی تیم شکست خورده سریلانکا نیز در جمع خبرنگاران هدف نهایی بازیکنان تیم سریلانکا را  پیروزی مقابل تایلند و افغانستان عنوان کرد که در این گروه قرار دارند.

ماهیش آبیراتنا اظهار امیدواری کرد که با شکست این دو تیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یابند کما اینکه این مهم دست‌یافتنی است و تیم سریلانکا پس از ژاپن در گروه دوم به مرحله بعد می‌رود.

وی افزود: تیم سریلانکا دیرتر از بقیه به شهرستان ارومیه رسید و این شرایط نامناسبی را به بازیکنان رقم زد و نتوانستیم امروز خوب در مسابقات ظاهر شویم.

آبیراتنا ایران و ژاپن را تیم‌های قدرتمند مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا عنوان کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول