اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جامعة‌المصطفی العالمیه:

جوانان محور اصلی برگزاری برنامه‌های فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جامعة‌المصطفی العالمیه گفت: در سال‌های اخیر حضور جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور رونق یافته و این حضور نشان از علاقه آن‌ها به برنامه‌های فرهنگی و دینی است.

جوانان محور اصلی برگزاری برنامه‌های فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن‌ها در تقویت روحیه مردم بسیار موثر است و به هر میزان که توجه بیشتری به برگزاری این جشن‌ها شود قطعا کارکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد.

وی، میزان مشارکت جوانان در برنامه‌های اجرایی را خوب توصیف کرد و افزود: در دوره پس از انقلاب اسلامی مردم احساس می‌کردند که باید برنامه‌های فرهنگی کشور تنها به وسیله دستگاه‌های دولتی برگزار شوند اما به تدریج مردم خود وارد عرصه فرهنگی کشور شده و تاکنون هم این حضور ادامه یافته است.

رئیس جامعة‌المصطفی‌ العالمیه با اشاره به این‌که جوانان محور اصلی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کشور هستند، تصریح کرد: در سال‌های اخیر حضور جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح کشور رونق یافته و این حضور نشان از علاقه آن‌ها به برنامه‌های فرهنگی و دینی است.

وی در ادامه یادآور شد: جشن بهترین ابزار برای گسترش پیام فرهنگی در سطح جامعه است اما میزان تأثیر آن به نحوه برنامه‌ریزی دقیق و کاملا کارشناسی شده بستگی دارد.

اعرافی، فضای مجازی را فضایی گسترده و عظیم دانست و تأکید کرد: اگر استفاده درست از فضای مجازی در کشور تبیین شود، قطعأ می‌توان بسیاری از تبادلات فرهنگی را در آن به انجام رساند.

انتهای پیام/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول