اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آستانه مقدس حضرت معصومه

مراسم گرامیداشت دهه کرامت در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم گرامیداشت دهه کرامت به همت آستانه مقدس حضرت معصومه در هتل کریمه اهل بیت(س) قم برگزار شد.

مراسم گرامیداشت دهه کرامت در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم گرامیداشت دهه کرامت و پاسداشت هفته دفاع مقدس چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در هتل کریمه اهل بیت(س) قم برگزار شد.

در این مراسم یکی از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و با بیان اینکه شهادت برای رزمندگان عطیه الهی بود، تاکید کرد: همان طور که بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند ملتی که شهادت دارد شکست ندارد.

وی افزود: اگر در راستای نصرت الهی قدم برداریم یقینا خدا به ما کمک خواهد کرد و پیروزی از آن ما خواهد بود.

محمد روحانی‌نژاد با بیان اینکه عشق به بندگی خدا و تأسی به ائمه اطهار(ع) در رزمندگان از دفاع مقدس جدا نیست، اظهار داشت: عملیات‌های مختلف ما در هشت سال دفاع مقدس با یاد و رمز ائمه انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مملو از نشاط و شادی بود،‌ خاطر نشان کرد: رزمندگان سرافراز ایران اسلامی در اوج وضعیت سخت و سهمگین که در جبهه‌ها وجود داشت نشاط و شادی خود را داشتند.

این رزمنده هشت سال جنگ تحمیلی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تنها خدا مددکار رزمندگان اسلام بود، ابراز داشت: ریشه ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، بندگی حضرت حق و توسل به اهل بیت(ع) بوده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی‌، مناجات‌خوانی و مسایل دینی و مذهبی در جبهه‌های حق علیه باطل در اوج خود قرار داشت، ‌یادآور شد: رزمندگان و پاسداران انقلاب اسلامی ارتباط عمیقی با خدا داشتند و اقامه نماز شب را جزو عبادات اصلی خود می‌دانستند.

مدیر املاک و موقوفات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این برنامه‌ها راهی را که در عرصه‌های فرهنگی، هتل‌داری زیارتی و دینی و گردشگری اسلامی آغاز کردیم با موفقیت طی کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به مصادف شدن ایام دهه کرامت با هفته دفاع مقدس تلاش کردیم که در این مراسم به این دو مناسبت پرداخته شود.

سید محمد خلیل‌پور یادآور شد: در این مراسم کارکنان آستانه مقدس حضرت معصومه (س) و خانواده‌های آنها حضور داشتند که در پایان نیز به یمن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت ثامن‌الائمه (ع) به اسامی معصومه و رضا به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول