اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

ترویج سیره اهل‌بیت (ع) تقویت جبهه قدرتمند مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: برای مقابله با این جنگ رسانه‌ای، با ترویج سیره اهل‌بیت (ع) در میان جوانان، می‌توانیم در مقابل جبهه شیطان جهبه پرقدرتی را ایجاد کنیم.

ترویج سیره اهل‌بیت (ع) تقویت جبهه قدرتمند مقابله با جنگ نرم است

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه عصر امروز در آستانه میلاد امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عالمان، سخنوران و خادمانی که همراه این کاروان‌ها برای ترویج فرهنگ رضوی در کشورهای مختلف حضور پیدا می‌کنند، باید در انتقال معارف دینی بسیار دقت کنند.

وی ادامه داد: حضور خادمان حرم‌ مطهر رضوی در نقاط مختلف کشور و برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید مصداق کامل نشر فرهنگ رضوی است.

فرزانه خاطرنشان‌کرد: در دهه میلاد حضرت معصومه(س) و حضرت رضا(ع) که به عنوان دهه‌کرامت نام گرفته، اعزام کاروان‌های خدام و برگزاری جشن‌های زیرسایه خورشید، عطر خوش رضوی را در فضا پراکنده می‌کند.

فرزانه افزود: حضور کاروان‌ها در شهرها و کشورهای دیگر سبب می‌شود تا مسلمانان احساس کنند که میزبان و پذیرای آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) هستند.

وی اظهارداشت: آستان‌قدس‌رضوی در فضای مجازی تجربه بسیار خوبی دارد و می‌تواند با برگزاری حرکت‌های فرهنگی به صورت مستقیم و درفضای مجازی مخاطب بسیاری جذب کند.

فرزانه با اشاره به این‌که جنگ نرم یک جنگ رسانه است، خاطرنشان کرد: برای مقابله با این جنگ رسانه‌ای، با ترویج سیره اهل‌بیت(ع) درمیان جوانان، می‌توانیم در مقابل جبهه شیطان جبهه پر قدرتی را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ادامه داد: دانشجویان و طلبه‌های خارجی پیام‌رسان و مبلغان اندیشه‌های اسلامی هستند و می‌توانند در ترویج فرهنگ رضوی راهگشا باشند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول