اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت میلاد مسعود امام هشتم

مسابقات شنا با عنوان جام رضوی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به ‌مناسبت میلاد سراسر نور امام هشتم شیعیان، مسابقات شنا با عنوان جام رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

مسابقات شنا با عنوان جام رضوی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، این مسابقات از سوی هیئت شنای خراسان‌رضوی مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) و در دو بخش پسران و دختران و در گروه‎های سنی مختلف بین تیم‌های استخرهای استان برگزار می‎شود.

بنابراین گزارش، این مسابقات در رده سنی هفت سال و پایین‎تر در مواد 33 متر آزاد، 33 متر کرال پشت، 33 متر قورباغه و در رده سنی  هشت سال، در مواد 33 متر آزاد، 33 متر کرال پشت و 33 متر قورباغه برگزار می‌شود.

همچنین در رده سنی نه سال، در مواد 66 متر آزاد، 66 متر کرال پشت، 66 متر قورباغه، 33 متر پروانه و در رده سنی ده سال، در مواد 66 متر آزاد، 66 متر کرال پشت، 66 متر قورباغه و 33 متر پروانه برگزار می‌شود.

در رده سنی 11 و 12 سال، این مسابقات در مواد 100 متر آزاد، 100 متر کرال پشت، 100متر قورباغه و 100متر پروانه برگزار می‎شود.

مسابقات پسران در روز جمعه هفت مهر ماه  و مسابقات دختران در روز جمعه 14 مهرماه سال جاری در استخر سرپوشیده شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار می‎شود و هر تیم مجاز به استفاده از پنج شناگر در هر رده سنی و مجموعا 25 نفر به همراه  دو مربی و یک سرپرست است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول