اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/برای کسب نخستین سهمیه شیرجه المپیک و چهارمین سهمیه آذربایجان‌شرقی/

مجتبی ولی‌پور شیرجه‌روی تبریزی به اردوی آمادگی چین می‌رود

خبرگزاری فارس: مجتبی ولی‌پور شیرجه‌روی 19 ساله تیم ملی ایران و برترین شیرجه‌روی تبریزی برای پیگیری تمرینات اختصاصی خود زیرنظر مربیان چینی پنجشنبه 24 آذر برای اردویی دو ماهه به این کشور سفر می‌کند تا برای کسب نخستین سهمیه شیرجه المپیک و چهارمین سهمیه آذربایجان‌شرقی تلاش کند.

مجتبی ولی‌پور شیرجه‌روی تبریزی به اردوی آمادگی چین می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، طبق برنامه‌ریزی کمیته مشورتی شیرجه، ولی‌پور در طول اردوی آماده‌سازی خود که در دانشگاه تربیت بدنی تسینگ هوا و زیرنظر مربیان صاحب‌نام و حرفه‌ای چینی بر‌پا خواهد شد، تمرینات بدنسازی و مهارتی ویژه‌ای را پیگیری خواهد کرد.
چین مهد شیرجه دنیا و از جمله کشورهای پیشرفته و صاحب سبک در این رشته به شمار می‌رود که قهرمانان صاحب نامی را در شیرجه جهان و المپیک در اختیار دارد.
امید حدیقی، سرپرست کمیته مشورتی شیرجه در خصوص اعزام ملی‌پوش شیرجه کشورمان به اردوی چین گفت: مجتبی ولی‌پور در ماده شیرجه از تخته سه متر یکی از امیدهای ایران برای کسب سهمیه ورودی المپیک محسوب می‌شود و فدراسیون شنا با برنامه‌ریزی ‌روی این شیرجه‌روی جوان امیدوار است وی در مسابقات ورودی لندن بتواند برای نخستین بار سهمیه ورودی المپیک را به دست آورد.
وی با بیان اینکه فدراسیون به دنبال برنامه‌ریزی بلند‌مدت ‌روی رشته شیرجه است، اضافه کرد: کمیته شیرجه با شاخص‌های فنی و کیفی که در ولی‌پور سراغ دارد امیدوار است وی با پشت سر گذاشتن اردوی چین تمرکز بر روی تمرینات اختصاصی و کسب آمادگی‌های لازم بتواند در مسابقات ورودی که 26 بهمن ماه جاری در لندن برگزار خواهد شد به نخستین سهمیه ورودی المپیک دست یابد.
مجتبی ولی‌پور شیرجه‌روی تبریزی تیم ملی کشورمان در مسابقات اخیر قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد توانست در رده سنی بزرگسالان و در مواد شیرجه سه متر، سکو و تخته یک متر به عنوان قهرمان قهرمانان دست یابد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول