اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت شنای آذربایجان‌شرقی:

آذربایجان‌شرقی را پایلوت شیرجه آسیا می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت شنای آذربایجان‌شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی را پایلوت شیرجه آسیا می‌کنیم.

آذربایجان‌شرقی را پایلوت شیرجه آسیا می‌کنیم
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی هیئت شنای آذربایجان‌شرقی، سید‌جواد مرتضوی در دیدار با دبیر هیئت شنای شهرستان مراغه و برخی از اعضای هیئت شنای این شهرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: در مسابقات آسیایی جاکارتا تبریز به عنوان پایلوت شیرجه آسیا معرفی شد که قصد داریم این عنوان را برای اعتلای ورزش استان به تمام شهرستان‌ها تسری دهیم.
وی بیان کرد: به همین منظور برای آغاز کلاس‌ها در شهرستان‌های مستعد سکوی متحرک شیرجه و مربی در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد و امیدواریم استعدادهای ارزشمندی در این زمینه شناسایی شوند.
سرپرست هیئت شنای استان همچنین اضافه کرد: تمرکززدایی از سیاست‌های هیئت شناست تا امکان بهره‌مندی استعدادهای شهرستانی از امکانات لازم در استان برای آنان فراهم شود.
مرتضوی با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آمادگی برای مربیان و دوره‌های مربیگری بالاتر نیز گفت: در دوره‌ای که به زودی در استان برگزار می‌شود سهم شهرستان تبریز را کاهش داده‌ایم تا امکان بهره‌مندی مربیان شهرستانی برای اداره استخرها و طرح سباح افزایش یابد.
وی در خصوص برگزاری طرح سباح در شهرستان‌ها به عنوان یکی از طرح‌های ارزشمند آموزش و پرورش عنوان کرد: استخرهایی که فاقد مجوز هستند حق برگزاری این دوره را ندارند و اگر فردی بدون داشتن مجوز مربیگری اقدام به آموزش کند با آن برخورد جدی صورت می‌گیرد.
سرپرست هیئت شنای استان، توجه به شأن و منزلت مربیان را اساس آموزش‌های ورزشی دانست و اظهار کرد: اقدامات برخی از مجموعه‌های آبی در خصوص به‌کارگیری مربی با هزینه‌های پایین‌تر از قیمت اعلامی فدراسیون ضربه‌ای بر پیکره جامعه ورزشی استان است که در صورت مشاهده از این پس برخورد می‌شود و آموزش و پرورش نیز در اجرای طرح سباح باید بر اساس اشل فدراسیون اقدام کند.
مرتضوی همچنین با انتقاد از عدم حضور رئیس تربیت بدنی شهرستان مراغه در این جلسه گفت: عدم حضور ایشان در جلسه تخصصی ورزش‌های آبی شهرستان با وجود اطلاع قبلی برای برگزاری چنین نشستی قابل قبول نیست و این در حالی است که همه مسئولان تربیت بدنی شهرستان‌ها با علم به ظرفیت ورزش‌های آبی برای مدال‌آوری و افتخارآفرینی در جلسات تخصصی شهرستانی هیئت حضور می‌یابند.
وی در ادامه حضور فعال شهرستان مراغه در مسابقات دو ماهانه رکوردگیری را خواستار شد و افزود: به زودی برای بالابردن سطح کیفی اندوخته‌های مربیان شنای شهرستان‌ها نیز یک دوره سه روزه در محل هیئت شنای شهرستان مراغه برگزار می‌شود.
مرتضوی همچنین از برگزاری مسابقات اُپن شنای استان به مناسبت دهه فجر به میزبانی شهرستان مراغه در بهمن ماه امسال خبر داد.
در این جلسه دبیر هیئت شنای شهرستان مراغه و اعضا به بیان مسائل و مشکلات ورزش شنا در شهرستان پرداختند.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول