اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

واگذاری 600 فرآیند خدمتی به مردم و بخش خصوصی در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: حدود 600 فرآیند در خراسان‌رضوی شناسایی شده که در چارچوب بازسپاری آن به مردم آماده است.

واگذاری 600 فرآیند خدمتی به مردم و بخش خصوصی در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا عبدالملکی ظهر امروز در نخستین همایش سراسری تهیه نقشه‌های تفکیک آپارتمان‌ها اظهار کرد: در خراسان‌رضوی چند سال اخیر برای تحقق اهداف نظام در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه، کارهای خوبی را در بخش‌های زیرساختار، نرم‌افزار و فکر‌افزار انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی افزود: حدود 600 فرآیند در خراسان‌رضوی شناسایی شده که در چارچوب بازسپاری آن به مردم آماده است.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: حدود یک ماه قبل در نمایشگاه السیت 80 خدمت را شهرداری به بخش خصوصی و پیش‌خوان دولت واگذار کرد و در نظر داریم 140 فرآیند دیگر را نیز به بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی یادآور شد: واگذاری بخش‌های دولتی به خصوصی کار بسیار دشواری است و باید فرهنگ آن ایجاد شود، خراسان‌رضوی در این امر به خوبی عمل کرده به ‌طوری که توانسته‌ایم سند هویتی افراد مانند شناسنامه را به بخش خصوصی و دفاتر پیشخوان دولت واگذار کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی افزود: بخش خصوصی بخشی است که برای جذب مشتری کیفیت و دقت خدمات خود را ارتقاء می‌دهد ضمن اینکه کاهش قیمت را نیز به دنبال دارد.

عبدالملکی با اشاره به مهندسان متخصص و مجرب سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: در تمام شهرداری‌های خراسان‌رضوی شاید هزار مهندس وجود نداشته باشد اما در نظام مهندسی 17 هزار مهندس مجرب وجود دارد که این نشان‌دهنده این است که نظام مهندسی بخش فعالی است.

وی در ارتباط با واگذاری امور به بخش خصوصی گفت: بازسپاری امور به بخش خصوصی را قانون به ما تکلیف کرده در نتیجه باید این فرآیند را رهبری کرد تا سبب افزایش رضایتمندی مردم شود و ما تنها نیروی خود را برای نظارت بر بخش خصوصی قرار دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان‌‌رضوی تاکید کرد: با اجرای تفاهمنامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای تهیه نقشه تفکیک آپارتمان‌ها بهتر است تا تمام این فرآیند را در اختیار نظام مهندسی بگذاریم تا از دوباره کاری جلوگیری شده و همچنین در وقت و هزینه صرفه‌جویی شده تا کاهش مراجعین به سازمان شهرداری و ثبت اسناد به وجود آید.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول