اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت دفاع مقدس:

جسارت استکبار به پیامبر دلیل عجز آنهاست

خبرگزاری فارس: فرمانده سابق تیپ زرهی ذوالفقار سپاه گفت: استکبار به دلیل عجز و ناتوانی خود نسبت به پیامبر اکرم (ص) جسارت می‌کند.

جسارت استکبار به پیامبر دلیل عجز آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس ایرانمنش پیش از ظهر امروز در مراسم ویژه روز سرباز در جمع سربازان سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سرباز حصار یک مملکت است، اظهار داشت: سربازی یک وظیفه دینی، ملی و عملی که مورد رضای خدا است.

وی افزود: افسران مرز جغرافیای ما ‌دانش آموختگان نظامی هستند که خط جغرافیای مرزهای ما را در مقابل دشمن مشخص و حفظ می‌کنند.

ایرانمنش ابراز داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکای‌ها ‌مرز فکری مسلمانان را مورد تهاجم قرار دادند و فکر‌ و اندیشه آن‌ها را به یغما بردند و از ملت ما حق توحش گرفتند.

وی عنوان کرد: امام راحل در زمان جنگ تحمیلی فرمودند، "جوانان عزیز که چشم امید من به شما است با یک دست قرآن و با دست دیگر اسلحه را بگیرید و آن چنان بر دشمن بتازید که قدرت تفکر کردن علیه خودتان را از آن سلب کنید".

ایرانمنش بیان کرد: ‌وقتی که انفجار نور ایجاد شد، دشمن نتوانست با دو شاخص انقلاب ما یکی انقلابی بودن ‌جوانان و ملت ایران که در حال تحرک و رشد هستند و دیگری اسلامی بودن این کتابی که خداوند متعال برای زنده شدن ما آن را نازل کرده را تحمل کنند.

وی تصریح کرد: ما مرده متحرک بودیم به دلیل اینکه وحشی‌ها بر ما حکومت می‌کردند و امام راحل آمد و ما را زنده کرد.

ایرانمنش گفت: دشمن در جنگ هشت ساله تحمیلی با 220 هزار نیروی پیاده، 12 لشکر، بیش از 6 هزار تانک، ‌بیش از 300 هواپیما، 400 بالگرد، 900 قبضه توپ و هزاران سلاح دیگر به ما تجاوز کرد، اما این ملت بزرگوار با تاسی از امام خود نترسیدند و از مرز جغرافیای خود‌ دفاع کرد.

وی بیان کرد: امام راحل در دیدار فرماندهان نظامی فرمودند "نگران نباشید چیزی نیست دزدی آمد سنگی انداخت و فرار کرد، آنچنان سیلی به گوش صدام و اربابان آن بنوازیم که دیگر از جا بلند نشوند".

ایرانمنش افزود: نشانه عزت و سرفرازی ملت ایران همین بس آمریکا و صهیونیستی که اراده می‌کرد یک ساعت اراده یک ملت و کشور را در هم پیچند و به آن مسلط می‌شدند، امروز در مقابل مسلمانان و کشور بقیه‌الله اعظم ‌زانو زده است و از ناتوانی خود جسارت به محمد مصطفی (ص) می‌کند. 

وی عنوان کرد: امروز شما با این صف فولادی خود دشمن را مستاصل کرده‌اید و زمانی که دستش به جایی نمی‌رسد، بی‌عرضه‌گی او به جهانیان ثابت می‌شود و می‌آید به بهتر‌ین آفرینده و مخلوق خداوند متعال رسول خدا تهاجم و توهین می‌کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول