اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور:

پروژه آبرسانی غرب گیلان 15 میلیارد تومان کسری بودجه دارد

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور از کسری 15 میلیارد تومانی ادامه اجرای پروژه آبرسانی به شهرهای فومن، صومعه‌سرا و شفت در غرب گیلان خبر داد.

پروژه آبرسانی غرب گیلان 15 میلیارد تومان کسری بودجه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، علی‌اکبر محرابیان دقایقی پیش در جریان بازدید از پروژه احداث مخزن 15 هزار مترمکعبی آبرسانی منطقه ماکلوان فومن به صومعه‌سرا با اشاره به روند ساخت این پروژه، اظهار کرد: پروژه انتقال آب شرب سالم به سه شهر فومن، صومعه‌سرا و شفت از جمله پروژه‌های مهر ماندگار است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهر ماندگار باید در شرایط زمانی خاصی مورد بهره‌برداری قرار گیرند، تصریح کرد: احداث مخازن و خطوط انتقال پروژه آبرسانی به سه شهر گیلان نیز باید با سرعت بیشتری انجام شود.

دستیار ویژه رئیس جمهور با اشاره به کسری ادامه اجرای پروژه مذکور بیان کرد: پروژه انتقال آب غرب گیلان بالغ بر 15 میلیارد تومان کسری دارد که در قالب پروژه‌های مهر ماندگار پرداخت می‌شود.

وی، خطاب به مهندسان اجرایی این پروژه ابراز کرد: لازمه جبران کسری بودجه‌ها و اخذ کامل یا به موقع معوقات بستگی به روند پیشروی پروژه و پیگیری مدیر پروژه در راستای اخذ آن بودجه مازاد دارد.

محرابیان اخذ نیمی از مبلغ 15 میلیارد تومانی مذکور نیز در شرایط زمانی کنونی را کاری مشکل دانست.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول