اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشمر در مجلس:

فضای معنویت باید در مشهد نمود داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کاشمر در مجلس، حرکت‌های انجام شده در راستای توسعه حریم مطهر رضوی را مناسب ارزیابی کرده و گفت: باید این فضای معنوی در سطح شهر مشهد و پایتخت معنوی ایران کاملاً محسوس باشد.

فضای معنویت باید در مشهد نمود داشته باشد

محمد اسماعیل‌نیا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: باید مردم ما بتوانند بیشتر از این از نعمت همجواری با این حضرت استفاده کنند و از این منبع به نسبت عظمت آن استفاده کنند.

وی با اشاره به روش‌های فرهنگ‌سازی که برای ترویج فرهنگ رضوی استفاده می‌شود، تصریح کرد: باید در این روش‌ها یک تحول بنیادین صورت دهیم زیرا برای نسل جوان ما دیگر روش‌های تکراری جواب نمی‌دهد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس با اشاره به اینکه اسلام یک دین تغییرپذیر است ادامه داد: باید با فضای جدید و نسل جدید نحوه کار فرهنگی‌مان را به اقتضای شرایط تغییر دهیم تا تاثیر پذیری افراد چند برابر شود.

اسماعیل‌نیا در این راستا تاکید کرد: باید با تحلیل شرایط و با در نظر گرفتن نتایج تحلیل‌ها تحولاتی را در بستر فرهنگ‌سازی ایجاد کنیم.

وی حرکت‌ها انجام شده در راستای توسعه حریم مطهر رضوی را مناسب ارزیابی کرده و گفت: باید این فضای معنوی در سطح شهر مشهد و پایتخت معنوی ایران کاملاً محسوس باشد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس در این راستا افزود: تمام فضای شهر مشهد باید با تناسب فضای معنوی شهر طراحی گردد تا زائران بتوانند معنویت بارگاه مطهر رضوی را در این شهر احساس کنند.

اسماعیل‌نیا در ادامه با اشاره به راهکارهای به وجود آوردن این فضای معنوی در شهر تاکید کرد: باید در شهر مشهد به ویژه در محدوده حریم رضوی رفتارها و فضا متناسب با شانیت حضرت رضا(ع) پایه‌گزاری شود و افراد و نحوه رفتار آن‌ها تفاوت داشته باشد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول