اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان وزیر ارشاد:

توسعه حریم رضوی سبب آبرومندی نظام است

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان وزیر ارشاد گفت: توسعه حریم و بارگاه مطهر رضوی سبب آبرومندی و افتخار نظام جمهوری‌اسلامی در این 33 سال شده است.

توسعه حریم رضوی سبب آبرومندی نظام است

عفت شریعتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی حریم مطهر رضوی از نظر معماری بسیار ضعیف بود که از آغاز انقلاب اسلامی بسیار پیشرفت کرده است و اکنون توسعه حریم و بارگاه مطهر رضوی سبب آبرومندی و افتخار نظام جمهوری‌اسلامی در این 33 سال شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی در برای ترویج فرهنگ شیعی تلاش‌های زیادی کرده‌اند تصریح کرد: این تلا‌ش‌ها بی‌نظیر است و فرهنگ سازی وسیعی در مقوله ترویج سیره رضوی انجام شده است.

مشاور امور بانوان وزیر ارشاد شرایط زمان حال را تا اندازه زیادی شبیه زمان زندگی حضرت رضا(ع) دانست و ادامه داد: در زمان حضرت رضا خلیفه عباسی سعی بر این داشت تا با در تنگنا قراردادن حضرت رضا(ع) و با برقرار کردن مناظرات علمی تفکرات ناشی از کفر را ترویج دهد.

شریعتی ادامه داد: این تلاش‌ها در راستای این بوده است که زمینه‌ای را فراهم کند تا دستاوردهای رسالت و امامت را کمرنگ جلوه دهد.

وی تاکید کرد: ولی شاهد هستیم که امام هشتم با استدلال‌های مناسب که بر مبنای دین بود، سبب شدند که کشور ایران دیانت خود را حفظ کرده و فرهنگ مذهبی در این کشور ترویج پیدا کند.

مشاور امور بانوان وزیر ارشاد با اشاره به فتنه انگیزی‌ها و جنگ‌های روانی شکل گرفته در جهان برای اسلام اظهار کرد: این همان شباهتی است که میان دوره ما و دوره حضرت رضا(ع) وجود داشته و استکبار سعی می‌کند تا با ترویج تفکرات گوناگون و عرفان‌های کاذب مردم را از مسیر اصلی منحرف کنند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول