اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرزند سردار شهید رضائیان:

پس از شهادت پدرم لحظه به لحظه با وی زندگی کردم

خبرگزاری فارس: فرزند شهید علی رضائیان که اکنون رئیس بیمارستان عیسی‌بن‌مریم اصفهان است، گفت: پس از شهادت پدرم همواره با وی زندگی کردم و دمی جای وی را در لحظات حساس زندگیم خالی نمی‌بینم.

پس از شهادت پدرم لحظه به لحظه با وی زندگی کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد رضائیان ظهر امروز در مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب وابسته به سپاه صاحب‌الزمان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) که بالاتر از هر خوبی ارزشی وجود دارد اما شهادت بالاترین ارزش در نزد خداست، اظهار کرد: شهدای ما به واسطه توسعه مرزها نبود که جهاد کردند بلکه جان خود را فدای اصل متعالی‌تری کردند که آن را از فرهنگ حسینی آموخته بودند.

وی با بیان اینکه خون شهدا در بستر تاریخ و در مسیر خون شهدای کربلا جریان دارد، افزود: هدف شهیدان ایجاد حاکمیتی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی به عنوان الگویی برای دیگران بود و در راه دفاع از فرهنگ انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و حیات توحیدی شهید شدند که این الگوی بی‌نظیر به مرزها محدود نمی‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: با توجه به تجربه پزشکی خود می‌گویم که شخصیت هر انسانی در هنگامی که قرار است دستش از دنیا کوتاه شود مشخص می‌شود و زیباترین شخصیت انسانی را شهدا در این لحظات به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: شهید رضائیان همیشه آرزو داشت جواب سلامش بر امام حسین(ع) را دریافت کند و به گفته دوستانش زمانی که با پا گذاشتن بر روی مین زخمی شده بود با ذکر یا صاحب‌الزمان(عج) را بر زبان داشت به شهادت رسید.

رضائیان تاکید کرد: من و خواهرانم پس از شهادت پدرم همواره با وی زندگی کرده‌ایم و هر چه بزرگ‌تر شدیم ابعاد وجودی وی را بهتر دریافتیم و الگویی مناسب برای زندگی پیدا کردیم به گونه‌ای که پدرم در رشد ابعاد اجتماعی ما نقش بسزایی داشت.

وی اضافه کرد:  جهاد نفس در دین اسلام همانا والاتر از جهاد با دشمن شمرده شده است و بارزترین نکته‌ای که من در زندگی پدرم دریافتم خودساختگی و جهاد نفس وی بود که او را در راه رسیدن به اهدافش یاری کرد  و این بهترین الگو برای خودسازی جامعه ماست.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: به عنوان فرزند شهید حق بزرگی در رساندن رسالت شهدا بر عهده دارم و امیدواریم زندگی و مرگ ما همانند شهدا  الگو گرفته از زندگی امامان معصوم(ع) باشد.

به گزارش فارس، در پایان مراسم از کتاب یادداشت‌های زندگی شهید رضائیان با نام « گزارشی از زندگی من» رونمایی شد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول