اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

دومین جشنواره کفش قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از آمادگی این استان برای برگزاری دومین جشنواره کفش ماشینی خبر داد.

دومین جشنواره کفش قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره کفش و دمپایی ماشینی اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین انجمن کفش، دفتر توسعه خوشه و سازمان‌های دولتی، دومین جشنواره کفش ماشینی قم پنجم مهر ماه با حضور فعالان صنعت کفش کشور و استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور مباحث این همایش بررسی راهکارهای توسعه صادرات کفش استان است گفت: در نخستین همایش این جشنواره که سال گذشته برگزار شد نتایج و دستاوردهای خوبی به‌دست آمد که منجر به تشکیل کنسرسیوم صادراتی و در نهایت صادرات بخشی از محصولات شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: در دومین همایش نیز تلاش می‌شود با بهره‌گیری از تجارب فعالان به‌نام کشور و همچنین پیشکسوتان این عرصه به بررسی مشکلات پیش رو پرداخته شود و برای حل و برطرف کردن مشکلات راهکارهای عملی ارائه شود.

وی یادآور شد: همچنین از پیشکسوتان، کارآفرین و صادرکننده نمونه صنعت کفش استان در این مراسم تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

فرشچی یکی دیگر از برنامه‌های جشنواره امسال را جلسه پرسش و پاسخ با مسئولان صنعتی استان عنوان و خاطر نشان کرد: در جشنواره نخست نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد که با استقبال تولیدکنندگان همراه بود، بنابراین در دومین همایش نیز یکی از برنامه‌های اصلی نشست صمیمی مسئولان با صنعتگران است.

وی گفت: برگزاری سومین نشست هم‌اندیشی خوشه‌های کفش کشور با حضور فعالان خوشه‌های کفش قم، تبریز، مشهد، تهران و اصفهان در بعد از ظهر روز جشنواره از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول