اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات آینده با مشارکت حداکثری مردم استکبار را فلج می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراها با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای استکبار را در توطئه‌ها و فتنه‌هایش زمین‌گیر کرده و فلج می‌کند.

انتخابات آینده با مشارکت حداکثری مردم استکبار را فلج می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد  ظهر امروز در دیدار با جامعه اسلامی بازاریان اردبیل اظهار داشت: بهترین یاریگر ما در برگزاری یک انتخابات باشکوه خود مردم و همت و تلاش آنهاست که می‌تواند به سالم برگزار شدن انتخابات در مجرای قانونی کمک کند.

وی به تجربه موفق خود در برگزاری انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویر احمد با شرکت 89 درصدی مردم این استان در اسفند سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاریخ انتخابات در ایران نشان می‌دهد که هر کس به اصل قانون و مفاد آن پایبند باشد در برگزاری انتخابات با هیچ مشکلی روبرو نمی‌شود و ما در انتخابات پیش رو نیز سعی خواهیم کرد به رغم تمام شیطنت‌هایی که از ماه‌ها پیش کلید خورده حفظ امانت‌داری کرده و به قانون پایبند باشیم.

نیکزاد بیان داشت: بزرگترین معروف در عرصه سیاسی و انتخابات پاسداری از امانت مردم در قالب رای آنهاست که وظیفه همه مجریان و دست‌اندرکاران است تا در این مسیر نهایت اهتمام و تلاش خود را به کار گیرند.

استاندار اردبیل اهمیت انتخابات ریاست‌ جمهوری سال آینده را یادآور شد و افزود: قرار نیست کاندیدایی را گرم و دیپلماتیک تحویل بگیریم و کاندیدای دیگر را سرد و با بی‌توجهی تحویل گرفته و زمینه حضور آنها را در این استان فراهم کنیم.

رئیس شورای اداری استان اردبیل بیان داشت: اگر قرار باشد برای نفر اول استقبالی را داشته باشیم و خوش‌آمد گویی برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در نظر بگیریم به طور عادلانه برای تمام آنها تا نفر آخر این تکریم و احترام را بر اساس رفتار عادلانه خواهیم داشت.

استاندار اردبیل بیان داشت‌: مسئولان حق ندارند در ایام انتخابات به نفع یا علیه کاندیدایی تبلیغ کنند چرا که این گونه تبلیغ یک فرصت‌سوزی برای کاندیدای انتخابات است که با همراه شدن کاندیداها مردم از روی لجبازی هم شده به کاندیدای مورد نظر رای نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای تامین استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم، پر شور و نشاط و با حضور حداکثری آحاد جامعه است  و ما در این آرمان خود ذره‌ای عدول نخواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول