اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بانوان سردمداران فرهنگ پرهیز از تجملات باشند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: بانوان ما در شرایط حساس کنونی کشور و در مقابله با تحریم‌ها باید سردمدار و مروج فرهنگ پرهیز از تجملات باشند.

بانوان سردمداران فرهنگ پرهیز از تجملات باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در دیدار با مسئولان دفتر بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: کشور ما هم اینک با جنگی نابرابر به ویژه در حوزه اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند که کمترین  غفلت و خود‌باختگی در این مسیر می‌تواند ضربه‌های جبران‌ناپذیری را به ما وارد کند.

وی با بیان اینکه از دفتر امور بانوان انتظار داریم در راستای گسترش این آموزه‌‌ها تلاش کنند، افزود: پرهیز از تجمّلات و اصراف، پرهیز از چشم و هم چشمی باید از درون خانواده‌ها و قشر زنان آغاز شود و می‌توان ادعا کرد بانوان ما باید سردمداران مبارزه با این فرهنگ‌ها باشند.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه امروز مراسم جشن و شادی و ختم و عزای ما به میدان مانور سلیقه‌ها و تجملات تبدیل شده است، ابراز داشت: زنان باید به عنوان پیروان واقعی ارزش‌های اسلامی، دینی و انقلابی بستر را برای گسترش فرهنگ ناب و اصیل اسلامی، قناعت و ساده زیستی و فرهنگ ایثار و شهادت فراهم کنند.

استاندار اردبیل در ادامه تصریح کرد: بانوان حساس‌ترین نقش‌ها را در سیر بشریت به سوی کمال دارند.

اکبر نیکزاد بر همت و تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه‌های حوزه زنان و خانواده تاکید کرد و خواستار تلاش مجدانه دفتر امور بانوان و خانواده برای تبیین، ترویج و عملی کردن شعار

مقام معظم رهبری در سه سال متوالی مبنی بر همت و تلاش مضاعف، سال جهاد اقتصادی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شد.

وی بیان داشت: دفتر امور بانوان، خانواده و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی باید مروجان فرهنگ پرهیز از تجملات، اسراف و مادی‌گرایی به ویژه در مراسم خانوادگی و عمومی باشند.

استاندار اردبیل در ادامه از مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌ها در اجرای برنامه‌های ویژه مناسبت‌ها و ایام ارزشمند دفاع مقدس، دهه کرامت، روز خانواده، هفته دولت و هفته زن قدردانی کرد و این ایام را تداعی‌کننده اراده و عزم راسخ ملت و به ویژه زنان دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: نقش مادران، دختران و همسران در سالم‌سازی خانواده و اجتماع بیش از پدران حساس و تاثیرگذار است زیرا زنان ما عهده‌دار مسئولیت خطیر تربیت فرزندان و همسرداری هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول