اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان البرز:

بصیرت و بینش تنها راه مقابله با دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز گفت: تنها راه مقابله با دشمن در جنگ نرم، بصیرت و بینش است.

بصیرت و بینش تنها راه مقابله با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، داود بهرامی عصر امروز در جمع مردم شهیدپرور و بسیجیان شهر کمال‌آباد ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به شبیخون فرهنگی در جامعه اظهار کرد: واژه شبیخون همواره زمانی استفاده می‌شود که مردم شب‌هنگام در آرامش و امنیت در حال خواب و استراحت هستند که به تعبیر مقام معظم رهبری، امروز در جامعه ما در عین امنیت و آسایش، شبیخون فرهنگی توسط دشمنان در حال اجرا است.

وی با اشاره به ابعاد جنگ نرم عنوان کرد: دشمن از طریق راه‌های مختلفی همچون سیاسی، اقتصادی و اعتقادی با ملت ایران به جنگ برخاسته است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در خصوص جنگ اقتصادی تصریح کرد: در حال حاضر تحریم‌های اقتصادی مانند سی و چند سال گذشته در حال اعمال شدن است که ملت غیور ایران همچون دوران دفاع مقدس، با وجود فشارها و تهدیدها و کمبود امکانات مقابل آن خواهند ایستاد.

بهرامی با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار کرد: با وجود تبلیغات فراوان رسانه‌ای دشمن علیه ایران و همچنین تهدیدها، تحریم‌های اقتصادی و تجهیزاتی در زمان جنگ، رزمندگان دفاع مقدس توانستند در 8 سال پایمردی و شجاعت به پیروزی برسند.

وی ادامه داد: شهدای دوران دفاع مقدس جان خود را که بزرگ‌ترین هدیه الهی است، نثار سرافرازی نظام اسلامی ایران کردند و امروز نیز مردم شهیدپرور ایران اسلامی مقابل فشارها و تحریم‌ها مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ابراز کرد: پایمردی و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس مقابل دشمنان موجب عزت و افتخار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت شده که امنیت جامعه یکی از آثار آن است.

بهرامی در خصوص دشمنی استکبار با دین اسلام تصریح کرد: دشمنان امروز ما مخالف دین اسلام هستند و مستکبرانی که کشتار مسلمانان را سال‌هاست در سراسر دنیا پیش گرفته‌اند از این دست هستند.

وی تنها راه مقابله با دشمن را بصیرت و بینش کافی دانست و ابراز کرد: در راستای ایستادگی مقابل دشمنان باید بصیرت و بینش کافی داشت که از ایمان و پیروی از رهبری ناشی می‌شود.

ایمان و پیروی از ولایت عامل پیروزی و موفقیت است

فرمانده سپاه شهرستان البرز با اشاره به عوامل پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه اظهار کرد: ایمان و پیروی رزمندگان اسلام و بصیرت آنان در جنگ علیه رژیم صهیونیستی موجب پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه شد.

بهرامی ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیا معرفی و تصریح کرد: ولی فقیه در راستای انبیا و ائمه معصوم (ع) حرکت می‌کند و پیروی از ولی فقیه پیروی از ائمه و انبیا است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با تبعیت از مقام معظم رهبری می‌توان با تحریم‌های موجود در جامعه مقابله کرد و با عزت و سربلندی از مشکلات عبور کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول