اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مسئول نهاد نمایندگی ولی فقه در دانشگاه‌های استان قم:

از ظرفیت حرم مطهر برای جشن‌های ازدواج دانشجویی استفاده شود

خبرگزاری فارس: معاون مسئول نهاد نمایندگی ولی فقه در دانشگاه‌های استان قم گفت: در خصوص ازدواج دانشجویی و جشن‌های مرتبط با این مسئله می‌توان از ظرفیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نهایت بهره را برد.

از ظرفیت حرم مطهر برای جشن‌های ازدواج دانشجویی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی استان قم که در دفتر معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: زمینه تحقق انتظارات موجود اکنون در حرم مطهر فراهم شده است.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی ویژه برای اساتید دانشگاه‌ها افزود: این مسئله باید بیشتر مدنظر قرار گیرد زیرا اساتید بیش از 30 سال به تدریس در دانشگاه‌ها می‌پردازند.

معاون مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان قم خاطر نشان کرد: حلقه‌های فکری و فرهنگی موفقی در دانشگاه‌ها ایجاد شده که اساتید حاضر در آنها نیز با انواع و اقسام شبهات مطرح شده توسط دانشجویان آشنا هستند که این ظرفیت می‌تواند زمینه همکاری بیشتر با آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) را فراهم کند.

وی ادامه داد: مجمع تشکل‌های دانشجویی نیز می‌تواند جلسات خود را در فضای حرم مطهر برگزار کند ضمن اینکه ستاد اقامه نماز آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) می‌تواند به منظور الگودهی به دانشجویان، خادمان افتخاری خود را از میان این افراد جذب کند.

آخوندی با اشاره به ورود دانشجویان به استان قم بیان داشت: می‌توان از میان رتبه‌های برتر و نخبه افرادی را انتخاب و طی جلساتی در حرم مطهر از آنها تقدیر کرد زیرا این مسئله موجب ارتباط معنوی بیشتر دانشجویان با حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهد شد.

معاون مسئول نهاد نمایندگی ولی فقه در دانشگاه‌های استان قم اضافه کرد: در خصوص ازدواج دانشجویی و جشن‌های مرتبط با این مسئله نیز می‌توان از ظرفیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نهایت بهره را برد.

وی با تاکید بر حضور افراد تام‌الاختیار در کمیسیون دانشجویی استان قم گفت: با برگزاری یک جشن متمرکز برای دانشجویان جدیدالورود مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول