اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور:

اعتبارات جاری دانشگاه‌ها با مشکل مواجه است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور گفت:‌ امسال اعتبارات جاری تمام دانشگاه‌ها، مراکز علمی و ادارات کشور با مشکلاتی مواجه شده ‌است.

اعتبارات جاری دانشگاه‌ها با مشکل مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ‌منصور امین ظهر امروز در همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در محل سالن ورزشی شهید پرویز زکوی اظهار داشت: تلاش مجموعه دانشگاه فراهم کردن بهترین امکانات رفاهی برای دانشجویان است.

وی تصریح کرد: امسال اعتبارات جاری تمام دانشگاه‌ها، مراکز علمی و ادارات کشور با مشکلاتی مواجه شده‌ است، البته دانشگاه در تلاش است بهترین خدمات رفاهی را به دانشجویان ارائه کند اما باید توجه کرد که امسال خانواده بزرگ ایران از نظر اقتصادی به مشکلاتی دچار شده و همه باید کمک کنند تا از این بحران به سلامت عبور کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خطاب به دانشجویان جدیدالورود، این مقطع از زمان را دورانی حساس عنوان کرد و گفت: در هیچ دوره‌ای از تاریخ چنین دورانی وجود نداشته که تمام جهان به پا خاسته، به ریسمان الهی اسلام چنگ انداخته است و همه در انتظار آن مرد بزرگی هستند که صلح، عدل و داد را در جهان حکمفرما کند.

امین همچنین با محکومیت اهانت اخیر جریان استکبار به پیامبر بزرگ اسلام (ص)، از دانشجویان حاضر در همایش خواست تا این دوران بزرگ را پاس بدارند و به این‌که در این زمان به سر می‌برند، افتخار کنند و با علم و دانش، خود را برای یاری دادن به آن مصلح جهانی آماده کنند.

* افزایش پذیرش علوم پزشکی اهواز

در ادامه این همایش معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز نیز اظهار داشت:‌ دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز جزء برترین دانشگاه‌های کشور است.

محمد علوی افزود: دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور جزو دانشگاه‌های تراز اول ملی کشور محسوب می‌شود که وظیفه پذیرش، ارزشیابی، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در تمام زمینه‌های آموزش عالی و پزشکی و علوم وابسته را بر عهده دارد.

علوی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور دارای 22 رشته تخصصی و فوق تخصصی است،‌ اظهار داشت:‌ از نظر ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته بین 10 تا 15 درصد افزایش ظرفیت در پذیرش داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امسال حدود هزار و 500 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، دستیاری و Ph.D به دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه یافته‌اند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول