اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سلماس:

دشمن ارکان نظام را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سلماس گفت: هدف اصلی دشمن تضعیف ارکان اساسی نظام است و آنها را نشانه گرفته است.

دشمن ارکان نظام را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، احد بابازاده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه عطف و برجسته تاریخ ملت ایران و جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای نمایش بخشی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هفته دفاع مقدس بزرگداشت حماسه‌ای عظیم است که هیچگاه ملت ایران خاطرات و بزرگداشت آن روزها را از یاد نمی‌برد.

بابازاده اضافه کرد: مهم‌ترین ویژگی جنگ تحمیلی شرکت و حضور مجموعه‌ای از قدرت‌های جهان علیه کشور تازه انقلاب‌کرده ایران است.

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه باید با آگاه‌سازی مردم به جنگ با تهدیدات دشمن رفت، تصریح کرد: باید با آگاه‌سازی مردم و مسئولان نظام با تهدیدات دشمن مقابله کرد.

وی افزود: دشمنان از طرق گوناگون درصدد ضربه‌زدن به نظام هستند و با توجه به اینکه بیداری اسلامی نیز در منطقه در جریان است با دشواری‌های بیشتر در منطقه روبه‌رو هستند.

وی با اشاره به اینکه نخستین فلسفه وقوع امتحان الهی بروز شخصیت‌های انسانی است، بیان داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس پاکان از ناپاکان، راست‌گویان از دروغ‌گویان مشخص شده و آنانی که دارای ایمان راسخ بودند و انسان‌های متزلزل و ضعیف شناخته شدند.

بابازاده اضافه کرد: خالقان دفاع مقدس، انسان‌های ایثارگر و از خود گذشته‌ای بودند که برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی بی‌هیچ چشمداشتی بزرگ‌ترین حماسه‌ها را خلق و نام خود را برای همیشه بر تارک تاریخ حک کردند.

وی اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین مقاطع انقلاب اسلامی است که در سایه همت، پایمردی و مقاومت ملت ایران سند عزت و آزادگی ملت ایران امضاء شد.

فرمانده سپاه سلماس ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را یکی از راه‌های مقاوم‌سازی نسل جوان در برابر توطئه‌های دشمن دانست و گفت: آشنایی جامعه به ویژه نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، هویت مستقل و قدرتمندی به آنها می‌بخشد که می‌تواند در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کند. 

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول