اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل وجود دکه‌های سیار و ثابت در اطراف مدارس

34 مدرسه آبادان در خطر انتقال بیماری هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: 34 مدرسه در آبادان به دلیل وجود دکه‌های سیار و ثابت در اطراف مدارس در خطر انتقال بیماری‌های واگیردار و غیر واگیر قرار دارند.

34 مدرسه آبادان در خطر انتقال بیماری هستند

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: اولویت مشکلات بهداشت مدارس آبادان در سال تحصیلی 91 ـ 92 آسفالت آموزشگاه‌ها، رفع مشکلات شکستگی، فرسودگی‌های لوله‌های آب و عدم وجود سیستم سالم دفع فاضلاب و وجود چاه فاضلاب در مدارس است.

وی افزود: در زمینه آسفالت مدارس 36 آموزشگاه شامل 13 مدرسه متوسطه، 10 آموزشگاه راهنمایی و 13 مدرسه متوسطه با مشکل روبرو هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان در ادامه عنوان کرد: وجود دکه‌های سیار و ثابت در اطراف مدارس شهرستان که منجر به انتقال بیماری‌های مختلف می‌شود یکی دیگر از معضلات بهداشتی اداره آموزش و پرورش منطقه در سال تحصیلی جدید است.

وی با اشاره به آموزشگاه‌های درگیر مقوله بهداشتی فوق گفت: 34 آموزشگاه عنوان شده شامل 10 مدرسه راهنمایی، 10 آموزشگاه متوسطه و 14 دبیرستان در شهرستان آبادان می‌شود.

رمضانی افزود: اداره آموزش و پرورش آبادان در سال گذشته رتبه نخست استانی را در بحث بهداشت محیط کسب کرده که امیدواریم با همکاری شبکه بهداشت و دیگر ارگان‌های مربوطه این مهم تکرار شود.

وی در پایان گفت: احداث مکان سالم و بهداشتی جهت ارائه تغذیه سالم به دانش‌آموزان شهرستان آبادان به مبلغی معادل 5 میلیون تومان احتیاج است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول